شناسه خبر : 103588
یکشنبه 26 شهريور 1402 , 09:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اردوی آموزشی و تفریحی خانواده با نشاط در مجتمع فرهنگی و تفریحی ایثار استان البرز آغاز شد

فاش نیوز - اردوی آموزشی و تفریحی خانواده با نشاط تحت عنوان «دختران توانمند» ویژه فرزندان معظم شهدای پنج استان کشور صبح امروز 25 شهریورماه با حضور مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران در مجتمع فرهنگی و تفریحی ایثار استان البرز آغاز شد.
 
اردوی آموزشی و تفریحی خانواده با نشاط در مجتمع فرهنگی و تفریحی ایثار استان البرز آغاز شد


به گزارش «ایثار»، بهروز بزرگی مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم افتتاحیه این اردو با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و تسلیت سالروز شهادت امام رضا(ع)، با اشاره به نقش خانواده در جامعه گفت: خانواده از رکن های اصلی و اساسی در تمام جوامع است و سیاست های دولت نیز همواره مهیا کردن زمینه های مختلف در جهت نشاط بخشی به اعضای خانواده است.
وی افزود: این اردو در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری فی ما بین دفتر برنامه ریزی امور ورزشی، اردویی و دفتر مددکاری و مشاوره خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران تحت عنوان دختران توانمند در مجموعه فرهنگی و تفریحی ایثار کردان برگزار می‌شود.
مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه تصریح کرد: هدف از برگزاری این اردو آموزش و آگاهی بخشی در حیطه کسب مهارت های زندگی، توانمندسازی، گسترش نشاط و شادکامی فرزندان معظم شهدا است و امیدواریم بتوانیم در راستای اهداف این برنامه موفق عمل کنیم.
بزرگی در خاتمه افزود: در این اردوی آموزشی برنامه های متنوع فرهنگی، آموزشی، تفریحی و ورزشی از جمله برگزاری مسابقات فرهنگی، ارائه مشاوره های فردی و راهنمایی های کاربردی به شرکت کنندگان، ارائه خدمات مددکاری فردی و پرسش و پاسخ در کارگاه های آموزشی اجرایی خواهد شد.
گفتنی است این اردو از جمعه 24 شهریور لغایت دوشنبه 27 شهریورماه با حضور 120 نفر از فرزندان شهدای استان های تهران بزرگ، شهرستان های استان تهران، البرز، قم و اصفهان با برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی و تدریس اساتید برجسته کشوری برگزار خواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi