شناسه خبر : 103620
یکشنبه 26 شهريور 1402 , 11:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم چهلمین روز درگذشت مادر سرلشکر شهید «علی هاشمی» در اهواز

فاش نیوز - مراسم چهلمین روز درگذشت مادر سرلشکر شهید «علی هاشمی»، فرمانده قرارگاه سری نصرت در دوران دفاع مقدس برگزار شد.

کد خبر: ۶۱۶۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۶ - 17September 2023
 

مراسم چهلمین روز درگذشت مادر سرلشکر شهید «علی هاشمی» در اهوازبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، مراسم چهلمین روز درگذشت مادر سرلشکر شهید «علی هاشمی»، فرمانده قرارگاه سری نصرت در دوران دفاع مقدس شامگاه روز گذشته (شنبه) برگزار شد.

مراسم چهلم حاجیه «زکیه اهوازیان»، مادر سرلشکر شهید «علی هاشمی» با حضور جمعی از مسئولان، خانواده معظم شاهد، ایثارگران و قشر‌های مختلف مردم در یادمان این سردار رشید اسلام واقع در گلزار شهدای اهواز برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عبدالنبی موسوی فرد»، نماینده، ولی‌فقیه در خوزستان اظهار داشت: وقتی زندگی سردار شهید «علی هاشمی» را مطالعه کردم یکی از ویژگی‌های مهم این شهید بزرگوار توکل به خدا در کار‌های خود بود.

وی در ادامه با اشاره به حدیثی درباره شهدا افزود: وقتی کسی شهید می‌شود با اولین قطره خونش که به زمین جاری می‌شود خداوند هفت پاداش به او می‌دهد.

نماینده، ولی‌فقیه در خوزستان بیان کرد: نخستین پاداشی که خداوند با ریختن اولین قطره خونش به او می‌دهد همه گناهان شهید را می‌بخشد به جز حق الناس.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: وقتی اولین قطره خون شهید بر زمین می‌ریزد خداوند یک زن پاکدامن از بهشتیان را می‌فرستد و سر شهید را در دامان می‌گیرد که این دومین پاداش شهید است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi