شناسه خبر : 103679
دوشنبه 27 شهريور 1402 , 15:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کشف محموله بزرگ سلاح‌ و ابزار آمریکایی ویژه اغتشاش

فاش نیوز - رئیس‌کل دادگستری هرمزگان از کشف محموله بزرگ سلاح و ابزارآلات آمریکایی ویژه آشوب و اغتشاش از یک فروند شناور در بدو ورود به مرز‌های آبی جنوب کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری میزان، مجتبی قهرمانی اعلام کرد: با هماهنگی رئیس‌حوزه قضایی شهرستان بندرخمیر و در نتیجه رصد و ‌اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) یک محموله بزرگ سلاح و ابزارآلات آمریکایی ویژه آشوب و اغتشاش در بدو ورود به مرز‌های آبی جنوب کشور کشف و ضبط شد.
قهرمانی با ‌اشاره به اینکه محموله مذکور در یک فروند لنج باری جا‌سازی شده بود، گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) پس از اطلاع از انتقال این محموله بزرگ سلاح که شامل بیش از ۶ هزار عدد شوکر برقی ساخت آمریکا است و می‌تواند در آشوب و اغتشاشات مورد استفاده قرار گیرد، عملیاتی را برای توقیف محموله مورد نظر طراحی و اجرا کردند.
وی افزود: در نتیجه یک کار دقیق اطلاعاتی محموله مورد نظر از زمان بارگیری در آن‌سوی مرز‌های کشور مورد رصد و رهگیری قرار گرفت و به محض ورود به آب‌های ایران در مجاورت بندرخمیر شناسایی و توقیف شد.
رئیس‌کل دادگستری هرمزگان بیان داشت: در این رابطه دو نفر دستگیر شده‌اند که با صدور قرار تأمین کیفری در بازداشت به سر می‌برند و سایر عوامل و مرتبطین شبکه و اقدامات آنها تحت ‌اشراف کامل اطلاعاتی قرار دارند.
قهرمانی خاطر نشان کرد: در نتیجه تحقیقات مقدماتی و بر اساس گزارش ضابطین مشخص شده است که این محموله سلاح برای ایجاد اغتشاش و آشوب در روز‌های آتی آماده و به کشور منتقل شده است.
وی اظهارداشت: تعداد قابل توجهی سلاح گرم و شورشی هم به دست سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات هرمزگان کشف و ضبط شده است.
رئیس‌کل دادگستری هرمزگان همچنین از مجاهدت و ایثار سربازان گمنام امام زمان(عج) که با ‌اشراف اطلاعاتی و اقدامات مقتدرانه خود در همکاری با دستگاه قضایی با هدف پشتیبانی و حفاظت از امنیت ملت بزرگ ایران از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند، تقدیر و تشکر کرد.
وی در پایان با هشدار به مخلین نظم و امنیت عمومی، تأکید کرد: افرادی که سودای چنین جرایمی را در سر می‌پرورانند، بدانند که دستگاه قضایی برای حفظ امنیت مردم با کسی تعارف ندارد و مجازات این‌گونه افراد قاطع و بدون اغماض خواهد بود.
کشف بزرگ‌ترین محموله انواع سلاح گرم و سرد و تجهیزات ویژه اغتشاش
کشف این محموله در حالی ‌است که هفته گذشته نیز، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام از کشف بزرگ‌ترین محموله انواع سلاح گرم و سرد و تجهیزات ویژه آشوب و اغتشاشات در کشور خبر داده بود.
به گفته وی، تعداد ۱۸ قبضه سلاح شکاری از نوع پنج‌پران ساخت کشور ترکیه و تک‌لول و ۱۰ قبضه سلاح کلت کمری جنگی و ساچمه‌زن و تعداد 42 هزار و ۸۲۸ عدد شوکر در دو نوع، که نوع اول با پوشش چراغ قوه به قدرت هزار کیلو ولت با قابلیت شارژ با کابل USB در کمترین زمان و نوع دوم شوکر برقی با قدرت پنج هزار کیلو ولت با قابلیت شارژ برق شهری و تعداد 18 هزار و ۱۰۰ عدد باتوم کشویی فلزی و انواع چاقوهای ضامن‌دار و تیزی با تنوع بالغ بر ۱۰ نوع به تعداد 52 هزار و ۹۶۱ عدد توسط مزدوران کوردل خودفروخته ایادی استکبار جهانی برای کشته‌سازی و سلب امنیت و آرامش از زندگی و کسب و کار مردم از مرزهای شمالغرب کشور وارد کشور شده بود که از ابتدای امر مورد رصد اطلاعاتی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام نیروی زمینی سپاه پاسداران و یگان‌های تحت امر قرار داشته که مورد ضربه قرار گرفت و ضبط شد.
تلاش‌های مذبوحانه‌ای که ناکام ماند.
نمونه‌های دیگری از کشفیات سلاح و ابزار ویژه اغتشاش در روزهای اخیر توسط نیروهای هوشیار امنیتی و انتظامی می‌توان نام برد که نشان از برنامه‌ریزی دشمن با استفاده از مزدوران جنایتکار برای کشته‌‌سازی و ایجاد آشوب در کشور دارد که خوشبختانه با هوشیاری مردم و تلاش نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی کشورمان، دشمن در این مسیر ناکام ماند.
یکی از نمونه تلاش‌های مذبوحانه دشمن که قبل از اجرا از سوی نیروهای اطلاعاتی کشور ناکام ماند کشف و انهدام باند مسلح در سقز با برنامه تیراندازی به مردم بود. جالب اینکه این افراد همراه خود لباس نیروهای نظامی را داشتند که نشان از برنامه آنها برای کشته‌‌سازی و نشانه گرفتن انگشت اتهام به سمت نیروهای نظامی و انتظامی کشور بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi