شناسه خبر : 103692
سه شنبه 28 شهريور 1402 , 09:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یکی از سیاست های قطعی بنیاد ارتقاء سطح تعامل با دستگاه های عضو طرح شاهد و ایثارگر است

فاش نیوز - در ادامه نشست ها و جلسات تعاملی بنیاد با دستگاه های عضو طرح شاهد و ایثارگر و به منظور تقویت سطح همکاری ها و افزایش فعالیت سایر بخش های نظام در زمینه حمایت های فرهنگی و ورزشی از جامعه تحصیلی و نخبگان شاهد و ایثارگر، جلسه مشترکی فی مابین مدیر کل دبیرخانه شورای عالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر بنیاد و مدیر کل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
 
یکی از سیاست های قطعی بنیاد ارتقاء سطح تعامل با دستگاه های عضو طرح شاهد و ایثارگر است

به گزارش ایثار، دکتر فقیه در این جلسه یکی از سیاست های قطعی بنیاد شهید و امور ایثارگران را ارتقاء سطح تعامل با دستگاه های عضو طرح شاهد و ایثارگر اعلام و ابراز امیدواری کرد: با توجه به امکانات موجود در وزارت ورزش و جوانان اقدامات موثری در رابطه با جامعه تحصیلی شاهد و ایثارگر صورت پذیرد.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین احدی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه، برتداوم این تعامل ها تاکید و با ارائه گزارشی مختلف از فعالیت های صورت گرفته در آن وزارتخانه، برای استفاده از ظرفیت های در اختیار مجموعه متبوع در جهت رسیدن به اهداف مورد اشاره اعلام آمادگی کرد.
در این جلسه معاون مدیرکل دبیرخانه شورای عالی طرح و برنامه نیز حضور داشت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi