شناسه خبر : 103711
سه شنبه 28 شهريور 1402 , 11:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دلنوشته شهید «کریم زادگان» درباره دفاع مقدس

فاش نیوز - دفاع مقدس چه نعمت عظیمی است. من در این مکان لامکان دانستم که پول، قدرت، جاه، مقام و خانواده و از همه والاتر زندگی نخواهند توانست به من امنیت دهند.

کد خبر: ۶۱۵۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۰ - 19September 2023
 

دلنوشته زیبای شهید «حسین کریم زادگان» درباره دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، «حسین کریم زادگان» در سال ۱۳۲۹ در روستای سیه چشمه شهرستان چالدران در خانواده متدین چشم به جهان گشود.

وی پس از تلاش و فداکاری‌های وافر در دوران دفاع مقدس سرانجام در منطقه سوسنگرد در چهارم فروردین سال ۱۳۶۰ در اثر درگیری با ارتش متجاوز بعثی بر اثر اصابت گلوله توپ به شهادت رسید.

شهید کریم زادگان دلنوشته زیبایی درباره دفاع مقدس دارد که آنرا در زیر می‌خوانید:

«این دفاع مقدس چه نعمت عظیمی است. من در این مکان لامکان دانستم که پول، قدرت، جاه، مقام و خانواده و از همه والاتر زندگی نخواهند توانست به من امنیت دهند. جبهه هم نا امن است. فقط امنیت مطلق خداوند است. من دلواپس مولود و امید (همسر و فرزند) نیستم.

من نگران گریه‌های سوزناک مادرم و ناله‌های شبانه‌ی پدرم نیستم. من شادمانه می‌روم، چون خدای من خدای آن‌ها هم هست. عظمت وجودی او بالاتر از درک من عاجز می‌باشد. من خود را و همه آن‌ها را به او وا گذاشتم تا مرا راهبر باشد. او هرجا مرا ببرد آنجا بهشت من است و بهشت من رضایت اوست. من به او اعتماد دارم. فصل‌ها چه زیبا در جریان هستند. آیا شده است موجودی غیر از انسان نگران آینده‌ی خود شود و حسرت گذشته را بخورد، هرگز! او ودود است و به ما عشق می‌ورزد و خود فرموده «اگر می‌دانستی چقدر تو را دوست می‌دارم از شوق می‌مردی.»

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi