شناسه خبر : 103872
دوشنبه 03 مهر 1402 , 10:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید باقری: دفاع مقدس تاریخ اسلام را زنده کرد+ صوت

فاش نیوز - مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس اقدام به انتشار صوت‌های منتشرنشده‌ای زده است که برای اولین بار در فضای مجازی انجام می‌شود.

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس اقدام به انتشار صوت‌های منتشرنشده‌ای زده است که برای اولین بار در فضای مجازی انجام می‌شود. در یکی از این صوت‌ها شهید حسن باقری در عملیات رمضان به تاریخ ۲۸ تیر سال ۱۳۶۱، واقع در محور شلمچه - زید - بصره در باره این‌که دفاع مقدس موجب تجدید اسلام شده است، سخنرانی کرده است.

شهید باقری: در دفاع مقدس تاریخ اسلام تجدید شد+ صوت

در این صوت می‌شنویم:

«کفر باهم وحدت ندارند. مسلمین هستند که باهم وحدت دارند، مؤمنین هستند که باهم وحدت دارند. ما پشتمان به یک ملتی است که این ملت مقاوم است، این ملت هیچ جای تاریخ، هیچ تاریخ، اصلاً شهادت که بعد از حسین بن علی علیه‌السلام دیگر شهادتی در کار نبود، دیگر اصلاً شهادت از صحنه اسلام جمع شد.

بعد از کربلا و عاشورا دیگر ما شهادت نداریم. یک سیدی، یک عالمی، یک مبارزی، گوشه‌کنار یک‌حرفی می‌زد، می‌گرفتند خفه‌اش می‌کردند تمام می‌شد می‌رفت. زمان پیغمبر اکرم (ص) بوده در جنگ‌ها ما شهید داشتیم.

بعدازآن دیگر نه جنگی، نه برنامه‌ای. حالا است که دارد تاریخ اسلام تجدید می‌شود. کجا سابقه داشته یک امتی، یک شهری، بابا! مثل نمی‌دانم تبریز، یک شهری مثل اصفهان، یک شهری مثل فلان، دویست‌تا شهید ببرند یک‌روزه تشییع‌جنازه بکنند، سی کیلومتر طول تشییع‌کننده‌ها باشد! بعد هم توی همان جلسه تشییع‌جنازه، هزارتا را دوباره سوار اتوبوس بکنند، بگویند شما بروید جای این‌ها.»

download

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi