شناسه خبر : 103905
سه شنبه 04 مهر 1402 , 09:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

صوت منتشر نشده شهید محمد ابراهیم همت: صحبت از صلح آمریکایی خیانت به اسلام است

صوت منتشر نشده شهید محمد ابراهیم همت: صحبت از صلح آمریکایی خیانت به اسلام است

فاش نیوز - شهید محمد ابراهیم همت خطاب به آنان که در اوج دفاع مقدس ازصلح آمریکایی حرف می زنند، می گوید: امروز شَرف، حیثیت و آبروی ما،بسته به جنگ و تداوم جنگ است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در هشت سال جنگی که صدام به پشتوانه استکبار جهانی به کشور ایران تحمیل کرد، مردم این سرزمین علاوه بر دشمنان خارجی باید با دشمنان داخلی نیز مبارزه می کرد. دشمنانی به مراتب خطرناک تر از حزب بعث. نفاق توانسته بود در بسیاری از سطوح نفوذ کند و می خواستند با دلایل واهی مقاومت مردم ایران را بشکنند. اما سربازان امام خمینی(ره) همچون پیشوای خود با روشنگری اجازه نمی دادند منافقین موفق شوند. در ادامه صوتی بشنوید از شهید محمد ابراهیم همت که پس از عملیات مسلم بن عقیل در قرارگاه ظفر به تاریخ 14 آبان سال 61 در نماز جمعه باختران اینطور در این خصوص سخنرانی می کند:

این شعار بایستی در ملت زنده بشود که امروز شَرف، حیثیت و آبروی ما، اسلام و انقلاب اسلامی بسته به جنگ و تداوم جنگ است و اگر کسی یا آمریکا یا آن‌ها که سازشی، صحبتی از صلح یا صلح‌های آمریکایی که جواب‌گوی در مقابل شهدا نخواهد بود و نخواهد شد و پیش‌بینی آمریکا غلط درخواهد آمد، اگر این‌ها بشود ظلم و واقعاً خیانت به اسلام است.

بیشتر بخوانید

لذا این شعار ان‌شاءالله در ملت عزیز زنده بماند که ما می‌جنگیم چرا که همه چیز انقلاب و اسلام را در تداوم این جنگ می‌بینیم، چرا که امروز جنگ ایران و عراق جنگ ایران و جهان است نه ایران و عراق.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi