شناسه خبر : 104331
سه شنبه 18 مهر 1402 , 08:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰درصد شهرستان دزفول آسمانی شد

جانباز "رضا طاقتی" از جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول پس از سالها تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

فاش نیوز - جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس "رضا طاقتی" از شهرستان دزفول پس از سال‌ها گذشت ازجراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی به شهادت رسید.
 

جانباز "رضا طاقتی" از جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول پس از سالها تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.
شهید رضا طاقتی در سال ۱۳۴۶ در خانواده ای زحمتکش و مومن دیده به جهان گشود و با تهاجم دشمن بعثی به کشورمان برای دفاع از آرمان های اسلام، انقلاب و کشور در کسوت نیروی بسیج به مناطق عملیاتی اعزام شد و پس از ماهها حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل، در تاریخ ۱۱ آذر ماه ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی پاسگاه شرهانی از ناحیه جمجمه، سر، دست و پای چپ و چشم بر اثر راصابت ترکش بشدت مجروح شد و به مقام ایثار و جانبازی نائل آمد.
بنا بر این گزارش آیین تشییع این جانباز شهید امروز سه شنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۲ ازساعت ۹ صبح با حضور مردم همیشه در صحنه، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و مسئولان،از مقابل آستانه متبرکه سبزقبا(ع) انجام خواهد شدو پیکر مطهرش در جوار دیگر شهدای گرانقدر این خطه در گلزار شهدای بهشت علی دزفول آرام خواهد گرفت.

 

اینستاگرام
با سلام براثر مواد شیمیایی داروی جنگی مسمومیت .حساسیت پوستی در ناراحتی ریه در دوره سربازی نظام وظیفه دوره ضرور ت طبق بند 18ماده35 قانون خدمت وظیفه زیر پرجم معاف شدم سال 75. کارت ایثارگری ندارم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi