شناسه خبر : 104350
سه شنبه 18 مهر 1402 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کودک‌کشی نتانیاهو با اسارت چندصد صهیونیست برابر نیست

فاش نیوز - نماینده جنبش حماس در تهران گفت: نتانیاهو حاضر نبود با چهار اسیری که از اسرائیل داشتیم، مبادله اسرا را بپذیرد اما اکنون با صدها اسیری که از آنها داریم، مجبور است زندانیان فلسطینی را آزاد کند.
خالد قدومی در گفت‌و‌گو با عصر ایران اظهار کرد: ما به تهدیدات نتانیاهو و امثال او اصلا توجه نمی‌کنیم؛ اگر کسی تهدید می‌کند، باید در صحنه بیاید. شما دیدید که در صحنه مبارزه، مجاهدین ما دشمن را غافلگیر کردند. از ده روز قبل، مجاهدین ما مانور نظامی در مرز بین غزه و مناطق اشغالی انجام دادند. اما رژیم کودک‌کش صهیونیستی اصلا به آن توجه نکرد و این را جدی نگرفت که مجاهدین حماس و مقاومت فلسطینی جرأت وارد شدن در جنگ به این گستردگی را هم دارند. مجاهدین ما برعکس این توهم دشمن، به نتانیاهو، ابن‌غفیر و افراط‌گرایان در کابینه مرگ‌بار اسرائیلی ثابت کردند که نیروهای مقاومت ما می‌توانند در این صحنه‌ای بزرگ و مقطع حساس تاریخی، درس بزرگ و فراموش‌نشدنی به رژیم صهیونیستی بدهند.
وی افزود: قبلا 4 اسیر صهیونیستی در دست ما بود و اعلام کردیم که نتانیاهو برای آزادی و مبادله این چهار اسیر صهیونیست پیش بیاید، اما او گوش نکرد. با عملیاتی که مجاهدین ما انجام دادند، الان ما صدها اسرائیلی را اسیر کرده و در دست داریم که ان‌شاءالله و به امید خدا، کل اسرایمان را نیز از زندان‌های این رژیم غاصب، آزاد خواهیم کرد.
قدومی گفت: نتانیاهو تنها کار و هنری که دارد، شهید کردن کودکان ما و تخریب کردن عمارت‌های مسکونی است و چیز دیگری ندارد. مواجهه دلیرانه، فقط و فقط صفت و سلوک مؤمنین است. غاصب و مجرمی مانند نتانیاهو، اصلا جنگ دلیرانه را متوجه نمی‌شود. ان‌شاءالله تا تحقق کامل اهداف‌مان، در صحنه و میدان هستیم. وی درباره نگهداری اسرای صهیونیست هم گفت: ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام اعلام کردند نیروهای مقاومت، سربازان و غیرنظامیان اسیر اسرائیلی را به تونل‌ها و جاهای امن و محفوظ در غزه منتقل کرده‌اند. همچنین، ایشان خبر خوشی را برای اسرای فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی فرستادند که امروز برای آزادی آنها، دستان ما پر است. ان‌شاءالله در آینده نزدیک، خبرهای خوبی از رهایی اسرای‌مان از زندان‌های اسرائیلی خواهیم داد. 
او درباره احتمال حمایت آمریکا از نتانیاهو گفت: ما به بایدن می‌گوییم کمک کردن آمریکا نیز نمی‌تواند نتانیاهو و رژیم کودک‌کش صهیونیستی را نجات دهد؛ زیرا این رژیم الان هدف مستقیم، پرقدرت و گسترده‌ مقاومین و مجاهدین ما قرار گرفته است. امروز همه شاهد تحول جدی در عقیده و استراتژی نظامی مجاهدین ما در گردان‌های عزالدین قسام، مقاومت حماس و مقاومت فلسطینی بودند که چگونه، قدرت بالفعل و بالقوه برای واردشدن در مناطق اشغالی زیر سلطه اسرائیل را دارند. ان‌شاءالله کل فلسطین را آزاد و این رژیم کودک‌کش را نابود می‌کنیم.  
قدومی همچنین گفت: ما، ایران، حزب‌الله و دوستان عزیز در منطقه، یک محور کامل علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی هستیم. ما در محور مقاومت یکدست و یک محور محکم هستیم. شما دوستان و برادران عزیز دیدید که حزب‌الله لبنان چه جور واکنش نشان داد. الان زود است که ما نقش تک‌تک این عناصر محور مقاومت را مشخص کنیم که اگر جنگ گسترده شود، چه باید باشد. هم همحورهای مقاومت در هماهنگی لازم و دقیق هستند. الان که دشمنان حتی نتوانستند با حماس مواجهه کنند، چه رسد به حزب‌الله یا خود ایران! لذا فکر نکنم این اتفاق تعرض اسرائیل به ایران هرگز بیفتد. ولی اگر یک روزی، ایران یا هر جایی از جهان اسلام مورد تعرض قرار گیرد و در چنین نبرد و معرکه‌ای وارد شود، شما مطمئن باشید گردان‌های عزالدین قسام، حماس و مردم ما جزو اصلی آن نبرد هم می‌شوند. الان زمانه تنها بودن مقاومت سپری شده است؛ مجاهدین ما در ده روز قبل، مانور جدی نظامی را در مرز بین غزه و مناطق اشغالی انجام دادند که رژیم صهیونیستی متوجه آن نشد. این غافلگیری به این معنا بود که امروز ارتش اسرائیل واقعا روبه‌روی ارتش مقاوم و حرفه‌ای مقاومت فلسطین قرار گرفته است. ارتشی که توان ورود به شهرک‌های صهیونیستی، اسارت سربازان اسرائیلی به تعداد زیاد و وارد کردن خسارت به زیربناهای جامعه صهیونیستی را دارد و می‌تواند در یک روز، هزاران موشک از طرف غزه شلیک کرده و سیستم‌های پدافندی رژیم صهیونیستی را به‌گونه‌ای غافلگیر و ناکارآمد کند که نتوانستند راکت‌های مقاومت را رهگیری کنند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi