شناسه خبر : 104393
چهارشنبه 19 مهر 1402 , 10:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهیدان جعفری آسمانی شد

فاش نیوز - مادری و خواهری صبور بانو «مرحمت شریفی» که از دوران انقلاب اسلامی تا دفاع مقدس داغ فراق برادران و پسرانش را به جان خرید تا اسلام و ارزشهای الهی زنده بماند و اکنون سبکبال به دیدار شهدایش شتافت.

مادر شهیدان جعفری آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، مرحومه شریفی در دوران انقلاب اسلامی در اردیبهشت سال۱۳۵۷ برادرش احمد ۱۸ ساله را در جریان تظاهرات علیه رژیم طاغوت از دست داد. دو سال بعد فرزندش سلمان در سال ۱۳۵۹ به شهادت رسید و به فاصله دو سال برادر دیگرش منصور در آبان سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان پاسگاه زید به مقام شهادت نایل آمد و آخرین شهید این خانواده ایثارگر حمیدرضا دومین فرزند شهید این بانوی فداکار بود که در سال ۱۳۶۴ به مقام شهادت رسید.

این بانوی ایثارگر و صابر در تمام این سالها بر داغ فراق عزیزانش صبر نمود و در راه شهدا پایداری کرد و سرانجام روز گذشته در سن ۸۱ سالگی دارفانی را وداع گفت و مهمان شهدایش شد.

پیکر مطهر این مادر و خواهر ایثارگر امروز ۱۹ مهر ماه ساعت ۱۰ صبح از مقابل منزلش در تهران تشییع و سپس با انتقال به قم ساعت ۱۵ از مسجد شهید مصطفی خمینی تا گلزار شهدا تشییع و در جوار شهدا آرام خواهد گرفت.

مراسم ختم این مادر و خواهر ایثارگر امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد سیدان چهارمردان برگزار می شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi