شناسه خبر : 104422
پنجشنبه 20 مهر 1402 , 10:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بازدید فرمانده بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران از مرکز توانبخشی شهید «رجایی» اصفهان

فاش نیوز - سرهنگ فریبرز خزائی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به اصفهان از آسایشگاه تخصصی روانپزشکی و توانبخشی شهید رجایی نجف‌آباد بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات ایثارگران قرار گرفت.

بازدید فرمانده بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران از مرکز توانبخشی شهید «رجایی» اصفهان

به گزارش خبرگزاری حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سرهنگ «فریبرز خزائی» فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به اصفهان با حضور در گلستان شهدای اصفهان و ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهر با تعدادی از خانواده‌های شهدا دیدار و سپس از آسایشگاه تخصصی روانپزشکی و توانبخشی شهید رجایی نجف آباد بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات ایثارگران قرار گرفت.

در این بازدید، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بنیاد در بخش‌های مختلف این آسایشگاه شامل بخش توانبخشی جانبازان ضایعه نخاعی و همچنین بخش‌های چهارگانه جانبازان اعصاب و روان حاضر شده و با عیادت از جانبازان، آن‌ها را مورد دلجویی قرار داد.

آسایشگاه تخصصی روانپزشکی و توانبخشی شهید رجایی اصفهان در نجف آباد واقع شده است.

 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi