شناسه خبر : 104580
سه شنبه 25 مهر 1402 , 09:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اثر کار خبرنگاری در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اطلاع رسانی برنامه‌های سازمان بسیار جدی است

فاش نیوز - فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: کسانی که در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کار می‌کنند باید بدانند که بازخورد کارکرد آنها چند درصد واقعی بوده است و همچنین اثر کار خبرنگاری در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار جدی است.
 
اثر کار خبرنگاری در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اطلاع رسانی برنامه‌های سازمان بسیار جدی است

به گزارش «ایثار»، سرهنگ فریبرز خزایی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست با همکاران حوزه روابط عمومی ضمن گرامیداشت مقام رسانه و خبرنگار گفت: ما طی چند روز اخیر اخبار زیادی به ویژه از منطقه غزه و جبهه مقاومت دریافت کردیم که بسیار حائز اهمیت است، زیرا طی هفتاد سال گذشته این موضوع سابقه نداشته است.

سرهنگ خزایی ادامه داد: نیروهای مقاومت امروز در باریکه غزه اسرائیلی‌ها را زمین‌گیر کردند، دشمن در عین رجزخوانی اما جرات حمله ندارد، حمایت ایران، لبنان و یمن که پیام‌هایی نیز در این خصوص صادر کردند، بسیار حائز اهمیت است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی از چند جهت دارای اهمیت است، تصریح کرد: ابتدا وحدت فرماندهی است که عملیات به قدری هماهنگ بود که به صورت همه‌جانبه و همزمان رخ داد و بسیاری از افسران ارشد اسرائیل در حال فرار دستگیر شدند.

وی افزود: این پیروزی مقاومت بسیار حائز اهمیت است و البته تخریب و تلفات غزه را نیز در پی داشته که اگرچه ناراحت کننده است اما مقام معظم رهبری در این رابطه فرمودند: «پایان این حرکت پیروزی جبهه حق خواهد بود».

سرهنگ خزایی با اشاره به اینکه رسانه امروز در سطح جهان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، تاکید کرد: آنچه امروز در سطح کشورها اتفاق می‌افتد بیش از آنکه نیروی نظامی و یا سرباز باشد، رسانه است و باید ببینید در بحث جنگ روانی رسانه چه می‌کند، مانند اتفاقات سال گذشته که بمباران روانی کار خودش را می‌کرد و در سال گذشته طی یک هفته حدود ۳۵ هزار خبر جعلی منتشر شد.

سرهنگ خزایی رسانه را بسیار مهم دانست که در راس آن نیز خبرنگاران قرار دارند که عهده‌دار نقش‌های راهبردی و تأثیرگذار هستند.
وی اظهار کرد: رسانه در عرصه داخلی هم به عنوان چشم بینای مردم و خبرنگاران، نماد تعهد و دلسوزی و وظیفه شناسی هستند.

وی تاکید کرد: در بنیاد شهید و امور ایثارگران، یکی از وظایف روابط عمومی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این است که بازخورد اقدامات سازمان را ببیند در حوزه ترویج فرهنگ ایثار که یکی از ماموریت های مهم بنیاد است باید اقدام جدی کنیم.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: کسانی که در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کار می‌کنند باید بدانند که بازخورد کارکرد آنها چند درصد واقعی بوده است و همچنین اثر کار خبرنگاری در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار جدی است.

سرهنگ خزایی با بیان اینکه پس از ترسیم افقی در این زمینه و چارچوب بندی آن، رسانه و خبرنگاران می‌توانند نقاط قوت و ضعف را به مدیران سازمان منتقل کند، ادامه داد: سه نقش روابط عمومی در این زمینه پررنگ است، در ابتدا ایجاد تفاهم و رفع سوتفاهم هاست تا یک وحدت رویه در کارها ببینیم، سپس بیان و تبلیغ اقدامات خوب انجام گرفته و انعکاس زحمات همکاران ما در بنیاد و همچنین بررسی و پاسخگویی به انتقادات و شبهات مطروحه در جامعه و رسانه‌ها است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز رسانه به عنوان یک سلاح مهم است و آگاهی همکاران ما در پیشبرد اهداف سازمانی بسیار موثر است، همچنین ترویج تفکر و فرهنگ بسیج را از روابط عمومی خواهانیم که فرهنگ بسیجی به تعبیر مقام معظم رهبری فرهنگ مجاهدان گمنام است.

دکتر سیده معصومه غفوری، معاون مدیرکل ارتباطات و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: روابط عمومی حوزه‌ای است که ساعت کاری نمی‌شناسد. همکاران ما با تمایلی قلبی و خالصانه در مسیر اطلاع‌رسانی و انعکاس به‌موقع و مناسب برنامه‌ها تلاش می‌کنند هر چند در این زمینه مشکلاتی هم وجود دارد که امیدواریم رفع شود. از شما سپاسگزاریم که قدردان زحمات ما هستید و تلاش همکاران رسانه‌ای ما را می‌بینید،  همکاران ما با تمام توان در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اطلاع‌رسانی برنامه‌ها گام برمی‌دارند. ما امیدواریم با تعامل بیشتر بتوانیم اطلاع‌رسانی موثرتری در این حوزه داشته باشیم.

همچنین در انتهای این مراسم از زحمات اصحاب رسانه و همکاران روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران تقدیر شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi