شناسه خبر : 104603
سه شنبه 25 مهر 1402 , 11:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل مدیرکل بنیاد کرمانشاه از جانباز بصیر «فرمان زندی»

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه در دیدار با یکی از جانبازان بصیر گفت: جانبازان، همسنگران شهدا در روزهای تاریخ ساز دفاع مقدس هستند.
 
تجلیل مدیرکل بنیاد کرمانشاه از جانباز بصیر «فرمان زندی»

به گزارش «ایثار»، همزمان با فرارسیدن روز "عصای سفید" خسرو شهیدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه به همراه روانبخش یزدانی رئیس بنیاد شهرستان کرمانشاه با جانباز گرانقدر بصیر «فرمان زندی» دیدار کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه با گرامیداشت رشادت ها و حماسه آفرینی های تمام دلاورمردان دوران دفاع مقدس، آرامش و آسایش امروز جامعه اسلامی را مرهون جان فشانی های آن عزیزان دانست و گفت: شما جانبازان "بصیر" همسنگران شهدا در روز های تاریخ ساز دفاع مقدس و یادگاران عزتمند و سرمایه های ارزشمند انقلاب هستید و باید قدردان ایثارگری جان شما باشیم.

در ادامه این دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه ضمن استماع درد و دل های این جانباز گرانقدر، دستور پیگیری درخواست های وی را به همکاران صادر کرد.

در پایان نیز از جانباز بصیر فرمان زندی که خود مدیرعامل شرکت حمل و نقل "جانبازان نیلگون" در استان می باشد تجلیل به عمل آمد. 

گفتنی است، به همین مناسبت از جانبازان "بصیر" علی محمدی و علیرضا نویدی (کرمانشاه ) طاهر خالدی، آقا برا رستمی، قیوم فاطمی و جزا امینی (پاوه) و رحمان یاراحمدی(جوانرود) نیز تجلیل شد. 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi