شناسه خبر : 104638
چهارشنبه 26 مهر 1402 , 09:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فاجعه هولناک غزه را فراموش نمی‌کنیم

فاش نیوز - کمیته امداد امام خمینی(ره) در بیانیه‌ای نوشت: خوی درنده رژیم غاصب اسرائیل بار دیگر صحنه‌هایی دردناک را در مقابل دیدگان جهانیان به تصویر کشیده است. صحنه‌هایی که وجدان‌های بیدار جهانیان را به قضاوت فرا می‌خواند.

فاجعه هولناک غزه را فراموش نمی‌کنیم

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، کمیته امداد امام خمینی(ره) در بیانیه‌ای تجاوز آشکار رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار وحشیانه زنان و کودکان فلسطینی و بمباران بیمارستان و به شهادت رساندن هزاران زن و مرد و کودک را به عنوان فاجعه هولناک قرن محکوم کرد.

متن بیانیه کمیته امداد امام خمینی(ره) به شرح زیر است؛

خوی درنده رژیم غاصب اسرائیل بار دیگر صحنه‌هایی دردناک و تاسف‌بار را در مقابل دیدگان جهانیان به تصویر کشیده است. صحنه‌هایی که وجدان‌های بیدار جهانیان را به قضاوت فرا می‌خواند تا برای تحقق حقوق طبیعی ملتی ستم‌دیده که ده‌ها سال تحت ظلم و جور و زیر شکنجه غاصبان صهیونیست کودک‌کش و حامیان جلّادش در راُس آنها آمریکا و انگلیس هستند، سکوت نکنند.

 همصدا با ملت بزرگ ایران و ملت‌های مسلمان و همه آزادگان جهان، انزجار خود را از اقدامات ددمنشانه و سبوعانه رژیم جعلی و خونخوار اسرائیل اعلام داشته و بار دیگر بیعت مستحکم خود را بر تبعیت محض از ولی امر مسلمین جهان تا نابودی این رژیم درنده‌خو و آزادسازی قدس شریف اعلام می‌داریم.

کمیته امداد امام خمینی(ره) همدردی خود را با خانواده شهدا و کشته‌شدگان در حملات رژیم درنده‌خوی اسرائیل به مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه به ویژه حادثه دلخراش بمباران بیمارستان، اعلام داشته و در کنار قهرمانان جبهه مقاومت در دفاع از مظلومان و خانواده‌های شهدای غزه و همدل و همصدا با ملت غیور ایران اسلامی و همه ملت‌های آزاده، امروز را به عزا می‌نشینیم و متضرعانه از خداوند سبحان فرج منتقم خون شهدا، آقا امام زمان (عج) را مسئلت داریم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi