شناسه خبر : 104649
چهارشنبه 26 مهر 1402 , 10:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خدمات‌دهی بیمارستان «ساسان» به ۶۰ هزار بیمار شیمیایی

فاش نیوز - شرکت‌کنندگان دوره آموزش بین‌المللی ابعاد پزشکی کمک و حفاظت در برابر کاربرد سلاح‌های شیمیایی از خدمات پزشکی، توانبخشی و روند درمان جانبازان و مصدومان شیمیایی در بیمارستان تخصصی ساسان بازدید کردند.

کد خبر: ۶۲۳۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹ - 18October 2023
 

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «افشین مقصودی» رئیس و مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی ساسان در جمع شرکت‌کنندگان دوره آموزش بین‌المللی ابعاد پزشکی کمک و حفاظت در برابر کاربرد سلاح‌های شیمیایی که روز گذشته (سه‌شنبه) از خدمات پزشکی، توانبخشی و روند درمان جانبازان و مصدومان شیمیایی در بیمارستان تخصصی ساسان بازدید کردند، اظهار داشت: در این بیمارستان افتخار خدمت به جانبازان جنگ تحمیلی ایران و خانواده‌های ایثارگران را دارم. در این بیمارستان کادر درمان کارآزموده به جامعه ایثارگری خدمت‌رسانی می‌کنند.

خدمات‌دهی بیمارستان «ساسان» به ۶۰ هزار بیمار شیمیایی/ بازدید مهمانان خارجی دوره حفاظت در برابر کاربرد سلاح‌های شیمیایی از بیمارستان

وی با بیان اینکه خدمات رایگانی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران به بیماران ایثارگر این بیمارستان ارائه می‌شود، افزود: بیش از ۶۰ هزار بیمار شیمیایی در این بیمارستان پرونده دارند که خدمات تخصصی و فوق تخصصی به این بیماران ارائه می‌شود.

دوره آموزش بین‌المللی ابعاد پزشکی کمک و حفاظت در برابر کاربرد سلاح‌های شیمیایی از تاریخ ۲۳ تا ۲۷ مهر ماه در حال برگزاری است.

نزدیک به ۲۵ شرکت کننده خارجی در این دوره شرکت می‌کنند که توانمندی ارائه کمک به قربانیان سلاح‌های شیمیایی را دارند و اطلاعات و تحقیقات خود را در قالب مقاله و پژوهش به اشتراک می‌گذارند.

در این دوره طی ۵ روز مقالات و تحقیقاتی در خصوص انواع سلاح‌های شیمیایی، خطرات کاربرد آنها، نحوه حفاظت در برابر آنها، علائم مصدومیت‌های ناشی از کاربرد سلاح‌های شیمیایی و روش‌های درمانی توسط متخصصان و اساتید ارائه خواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi