شناسه خبر : 104653
چهارشنبه 26 مهر 1402 , 10:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پرداخت شهریه پردیس بین‌الملل دانشگاه‌ها براساس سقف شهریه دانشگاه آزاد

فاش نیوز - مدرس‌زاده گفت: طبق آیین نامه‌ها موظفیم که شهریه پردیس بین الملل دانشگاه‌ها را براساس سقف شهریه دانشگاه آزاد پرداخت نماییم لذا بنیاد نرخی بیشتر از شهریه دانشگاه آزاد را تقبل نمی‌کند.

کد خبر: ۶۲۳۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷ - 17October 2023
 

پرداخت شهریه پردیس بین‌الملل دانشگاه‌ها براساس سقف شهریه دانشگاه آزادبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «مجتبی مدرس‌زاده» معاون آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران روز گذشته (دوشنبه) در دومین همایش فصلی معاونین و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران که به ریاست «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امرو ایثارگران و با حضور معاونین و مدیران کل استانی در مجتمع فرهنگی شهید رسول‌زاده برگزار شد، اظهار داشت: اداره کل آموزش طی این ۵ ماه، ۵ وبینار کشوری برگزار کرده است که این تعداد در این چند وقت بی‌نظیر بوده است. در واقع بحث اصلی مطالبات جامعه هدف مربوط به عدم پرداخت صحیح شهریه دانشگاه‌های شهریه‌ای مانند غیرانتفاعی، پیام نور و .. است که ما بار‌ها اعلام کرده‌ایم عملکرد بنیاد در این حوزه منطبق بر آیین نامه‌های موجود است.

مدرس‌زاده افزود: یکی دیگر از مطالبات جامعه هدف مربوط به پرداخت بدهی و دیون سال‌های ۹۴ و ۹۵ دانشگاه‌های علمی کاربردی است، در صورتیکه بنیاد تا پایان سال ۹۸ تمام بدهی‌های خود را تسویه کرده است. همچنین در حوزه تمدید پایان نامه به عنوان دروس تکراری با توجه به سنوات موجود در مقطع دکتری و ارشد نارضایتی بسیاری وجود دارد. در صورتیکه طبق آیین نامه‌ها ما موظفیم در مقطع دکتری ۸ ترم و در مقطع ارشد ۱۴ ترم را حمایت شهریه‌ایی نماییم لذا خارج از این آیین نامه شامل شهریه نخواهد شد.

معاون آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح کرد: طبق آیین نامه‌ها موظفیم که شهریه پردیس بین الملل دانشگاه‌ها را براساس سقف شهریه دانشگاه آزاد پرداخت نماییم لذا بنیاد نرخی بیشتر از شهریه دانشگاه آزاد را تقبل نمی‌کند. همچنین ما نمیتوانیم پرداخت شهریه دانشجو‌ها را به دانشگاه‌ها پرداخت نماییم لذا نهایتا مبلغ شهریه‌ها به سازمان‌های مرکزی پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به انتقادات جامعه هدف در خصوص پراکندگی مدارس شاهد گفت: سیاست ملی بنیاد شهید تمرکز دانش‌اموزان بر مدارس شاهد است لذا ما توانستیم با ایجاد سرویس رایگان برای دانش آموزان موضوع پراکندگی آن را تا حدی برطرف نماییم. در واقع بنیاد شهید تلاش میکند که زمینه توانمندی دانش اموزان و دانشجویان را فراهم نماید.

مدرس‌زاده با اشاره به عملکرد ضعیف برخی دستگاه‌های اجرایی مطرح کرد: دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند لذا لیست دستگاه‌هایی که همکاری نمی‌کنند باید به ما معرفی شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi