شناسه خبر : 104783
یکشنبه 30 مهر 1402 , 10:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تظاهرات گسترده خانواده اسرای صهیونیست علیه نتانیاهو

فاش نیوز - خانواده اسرای صهیونیست در نوار غزه، با بی کفایت دانستن نتانیاهو خواستار استعفای وی و بازگشت اعضای خانواده خود از غزه شدند.

تظاهرات گسترده خانواده اسرای صهیونیست علیه نتانیاهو + فیلم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند، دو تظاهرات جداگانه با حضور صدها نفر از اعضای خانواده‌های اسرای صهیونیست در اسارت حماس و گروه‌های مقاومت در غزه در تل‌آویو برگزار شد.

 صدها نفر از اعضای خانواده اسرای فلسطینی موجود در غزه شامگاه شنبه در مقابل وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل‌آویو دست به تظاهرات زدند.

این افراد با سر دادن شعارهایی علیه نتانیاهو از او خواستند به شکست خود در مقابل حماس اعتراف کرده و فورا از نخست وزیر کناره گیری کند.

این خانواده‌های معترض همچنین خواهان بازگشت فوری اعضای خانواده خود از غزه شدند.

از سوی دیگر شبکه تلویزیونی کان از برگزاری تظاهرات خانواده اسرای صهیونیست در غزه علیه سیاست‌های نتانیاهو در تقاطع کاپالان در تل‌آویو خبر داد.

به گزارش این رسانه عبری زبان خانواده اسرای صهیونیست در خیابان کاپالان در تل آویو با سر دادن شعارهایی علیه نتانیاهو خواستار آزادی اسرای صهیونیست شدند.

گفتنی است بیش از 30 هفته شنبه‌ها تقاطع کاپالان محل تجمع معترضین به سیاست‌های نتانیاهو و کابینه وی بود.

براساس آخرین آمار اعلام شده توسط سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در حال حاضر به 210 خانواده نظامیان خبر اسارت یکی از اعضای آنها اطلاع رسانی شده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi