شناسه خبر : 104794
یکشنبه 30 مهر 1402 , 11:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری چهاردهمین اجلاسیه ملی یادواره «شهدای وحدت» با حضور فرمانده کل سپاه

فاش نیوز - چهاردهمین اجلاسیه ملی یادواره شهدای وحدت با حضور سردار سرلشکر سلامی برگزار می‌شود.

کد خبر: ۶۲۴۸۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷ - 22October 2023
 

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، نیروی زمینی سپاه چهاردهمین اجلاسیه ملی یادواره شهدای وحدت را با حضور سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه برگزار می‌کند.

این مراسم به مناسبت سالروز شهادت سردار «نورعلی شوشتری» جانشین وقت فرمانده نیروی زمینی سپاه و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس این نیرو و همراهان پنجشنبه ۴ آبان از ساعت هشت صبح در مجتمع آیه‌های مشهد مقدس برگزار می‌شود.

سردار شوشتری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه و فرمانده قرارگاه قدس این نیرو در جنوب شرق کشور صبح روز یکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۸۸ زمانی که در تدارک برگزاری همایش وحدت سران طوایف در منطقه «راسک» سیستان و بلوچستان بود، بر اثر انفجاری انتحاری فردی به نام «عبدالواحد محمدزاده» از اعضای گروهک تروریستی موسوم به «جنبش مقاومت ملی ایران» به همراه سردار «رجبعلی محمدزاده» فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، برخی از فرماندهان، سران طوایف و مستندسازان گروه تلوزیونی سپاه به فیض شهادت نائل آمد.

چهاردهمین اجلاسیه ملی یادواره شهدای وحدت

ترور سردار شوشتری و همراهان موجب شد تا فرمانده معظم کل قوا به همین مناسبت پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کنند:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

جنایت تروریست‌های خونخوار در بلوچستان چهره اهریمنی دشمنان امنیت و وحدت را که از سوی سازمان‌های جاسوسی برخی دولت‌های استکباری حمایت می‌شوند، بیش از پیش آشکار ساخت. به شهادت رساندن مؤمنان فداکاری همچون سردار شجاع و با اخلاص شهید نورعلی شوشتری و دیگر فرماندهان آن بخش از کشور و ده‌ها نفر از برادران شیعه و سنی و فارس و بلوچ، جنایتی در حق ملت ایران و بخصوص منطقه بلوچستان است که این انسان‌های شریف، همت خود را بر امنیت و آبادی آن نهاده و مخلصانه برای آن تلاش می‌کردند.

دشمنان بدانند که این ددمنشی‌ها نخواهد توانست عزم راسخ ملت و مسئولان را در پیمودن راه عزت و افتخار که همان راه اسلام و مبارزه با جنود شیطان است، سست کند و به وحدت و همدلی مذاهب و اقوام ایرانی خدشه وارد سازد.

مزدوران حقیر و پلید استکبار نیز یقین داشته باشند که دست قدرتمند نظام اسلامی در دفاع از امنیت آن منطقه مظلوم و آن مردم وفادار، لحظه‌ای کوتاهی نخواهد کرد و متجاوزان به جان و مال و امنیت مردم را به سزای اعمال خیانتکارانه خواهد رسانید.

اینجانب شهادت جان‌باختگان این حادثه به‌ویژه سرداران شهید شوشتری و محمدزاده و دیگر پاسداران عزیز را به خانواده‌های محترم آنان تبریک و تسلیت گفته، علو درجات آنان و شفای عاجل آسیب‌دیدگان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.»

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi