شناسه خبر : 104820
دوشنبه 01 آبان 1402 , 09:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فیلم سینمایی «شماره ۱۰» را پنجشنبه رایگان تماشا کنید+لینک

فاش نیوز - فیلم سینمایی «شماره 10» روز پنجشنبه 4 آبان ماه ساعت 16، در باغ موزه دفاع مقدس اکران و با حضور رامتین شهبازی نقد و بررسی می‌شود.

فیلم سینمایی «شماره 10» را پنجشنبه رایگان تماشا کنید+لینک

به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به نقش و اهمیت سینما  در عصر حاضر، معاونت فرهنگی هنری موزه دفاع مقدس رویداد سینمایی «کانون فیلم هور» را برگزار می‌کند تا با نگاهی نقادانه به آثار شاخص سینمای ایران و جهان در حوزه‌های انقلاب، جنگ و مقاومت گامی در راستای پویایی و اثربخشی هرچه بیشتر سینمای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بردارد.

اولین جلسه اکران و نقد فیلم روز پنجشنبه ۴ آبان ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۶ در کانون فیلم هور به نشانی میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، خیابان سرو، ضلع جنوبی ایستگاه مترو شهید حقانی، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سالن همایش‌های بین‌المللی خلیج فارس، به‌ نقد و بررسی فیلم «شماره ۱۰» به کارگردانی حمید زرگرنژاد اختصاص یافته است. این فیلم روایت مردی است که در اواخر جنگ تحمیلی به اسارت نیرهای بعثی درمی‌آید و وارد اردوگاهی بسیار مخوف می‌شود.

رامتین شهبازی نویسنده و منتقد سینما، نیز به عنوان منتقذ این اثر سینمایی در این جلسه حضور خواهد داشت و حضور برای عموم علاقه‌مندان، رایگان و آزاد است.

علاقه‌مندان می‌تواند برای حضور در این برنامه به نشانی b2n.ir/Hourmoviecente مراجعه و با توجه به محدودیت ظرفیت نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi