شناسه خبر : 104875
چهارشنبه 03 آبان 1402 , 09:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان مطرح بین‌المللی برگزار شد

فاش نیوز - دمحفل انس با قرآن کریم با حضور معاون رییس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد و همچنین قاریان مطرح بین‌المللی، به میزبانی کارگروه قرآن و عترت مرکز نخبگان بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز سه‌شنبه دوم آبان ماه برگزار شد.
 
محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان مطرح بین‌المللی برگزار شد
به گزارش «ایثار»،خالد القدومی، نماینده جنبش حماس در تهران با حضور در این مراسم و تشکر از اقدامات ایران جهت حمایت از مردم مظلوم غزه گفت: قرآن برای ما مسلمانان همانند راهنماست و قاریان محترم با صدای دلنشین خود نیز در این مراسم ما را به فیض رساندند.
قدومی با اشاره به اینکه موفقیت‌های به دست آمده به دلیل استقامتی است که داریم، اظهار کرد: یهودیان به همراهی و پشتیبانی انگلیس حدود هفتاد سال است که کشور ما را غصب کرده اند و وظیفه ما این است که از قبله اول مسلمین دفاع کنیم.
نماینده جنبش حماس در تهران با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی با چراغ سبز آمریکا و جهانیان قساوت و بی‌رحمی را شروع کرد، تاکید کرد: بایدن، رییس‌جمهور آمریکا چند روز گذشته ضمن حضور در سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد که من یهودی هستم و برای دفاع از اسرائیل اینجا آمدم، لذا به فرموده حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «مسأله فلسطین، مسأله جهان اسلام است».
قدومی ادامه داد: آمریکا و کشورهای اروپایی ضمن بیانیه ای اعلام کردند که ما حامی اسرائیل هستیم، کاخ سفیدهم که همان کاخ صهیونیست است و آنقدر در آن دروغ گفته می‌شود که صدای خودشان هم درآمده است.
القدومی ادامه داد: امروز شاهدیم با وجود وضعیت بحرانی و انسانی گذرگاه رفح باز نشده و با فشارهای بین‌المللی بیست کامیون وارد شده که به هیچ وجه پاسخگوی نیاز آنان نیست.
نماینده جنبش حماس در تهران با اشاره به اینکه طبق قوانین بین‌المللی باید گذرگاه ها برای امداد باز شوند، خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها به هیچکدام از این قوانین پایبند نیستند و نشان می‌دهد که این دشمن فقط زبان جنگ را می‌فهمد و امیدواریم طوفان الاقصی که امروز آغاز شده به بهار پیروزی تبدیل شود.
گفتنی‌ است، در ابتدای این محفل معنوی و نورانی که با حضور دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رییس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید رمضان موسوی مقدم، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد و همچنین کارکنان این نهاد مقدس برگزار شد، قاریان مطرح بین‌المللی به تلاوت آیاتی از قرآن کریم در خصوص مشکلات به وجود آمده برای مردم بی‌گناه فلسطین و آیاتی در خصوص قوم بنی‌اسرائیل(سوره اسرا) پرداختند.
 
عکاس: شاهرخ لامع
 
 
 
 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi