شناسه خبر : 104977
شنبه 06 آبان 1402 , 11:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مروری بر وصیت‌نامه شهید «گودرزی‌کیا»

فاش نیوز - شهید «داریوش‌گودرزی‌کیا» در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: خدایا تو می‌دانی در ۲ دنیا مقروض هستیم چه کنیم به کجا رو آوریم اگر تو ما را نبخشی. خدایا تو دریای رحمتی ما را درآن دریا غسل ده که ما جز آن دریا به دریا‌های دیگر پاک نمی‌شویم.

کد خبر: ۶۲۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰ - 28October 2023
 

هنرمندعکاس خبرنگارشهید داریوش گودرزی‌ کیا

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، شهید داریوش گودرزی‌کیا در  ۲۵ بهمن ۱۳۲۵در روستای اناج از توابع شهرستان اراک دیده به جهان گشود. وی در سال ۱۳۵۵ به استخدام خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) درآمد و به عنوان عکاس این خبرگزاری مشغول به کار شد و از سال ۱۳۶۰ عکاسی را از جبهه‌ها آغاز کرد، همچنین عضو گروه تلویزیون جهاد سازندگی شد.

وصیت‌نامه شهید داریوش‌گودرزی‌کیا

«بسم الله الرحمن الرحیم

خدا را سپاس که به من فرصتی داد تا بتوانم چند خطی به عنوان وصیت‌نامه از خود باقی بگذارم. البته با تشکر از ذات‌پاک بی‌همتایش، الهی تو گرامی داشته‌ای نام شهدا را و به آنان اجر و مقام ارزانی داشته‌ای. خدایا تو تنها قادری نه کس دیگر، تو را به نام عظمت تو را به نام الرحمن‌الرحیم تو را به آن‌هایی که در ۲ دنیا شفیع انسان‌ها قرار می‌دهی تو را به دودمان پاک انبیا اولیا و شهدا مرا ببخش و بیامرز و از چاکران شهدا قرار بده و مگذار نامم به بدی در آخرت برده شود. خدایا اگر به آن مقام لایق نیستم، پس به غلامی غلامان شهدا قرارم ده. خدایا تو را سپاس. الهی تو کریمی تو قدیمی تو غفاری تو عظیمی تو داناترینی پس من نادان را دریاب که نیاز جز تو به کسی دیگر نتوان داشت.

خدایا تو می‌دانی در ۲ دنیا مقروض هستیم چه کنیم به کجا رو آوریم اگر تو ما را نبخشی. خدایا تو دریای رحمتی ما را درآن دریا غسل ده که ما جز آن دریا به دریا‌های دیگر پاک نمی‌شویم. خدایا فرموده‌ای شهید پس مقامی والا دارد، شهدا نمرده‌اند، بلکه درنزد تو روزی می‌خورند، پس تو را قسم به نام شهید و مقام شهید و به ارج و قرب شهید مرا ببخش و از رهروان شهدا قرارم بده. خدایا تو را قسم به کودکان شهدا و به ارواح شهدا از گناه من بگذر که طاقتم تاب شده به عزت و مقام شهدا نام شهید برمن قرار بده. خدایا چند بار به جبهه مشرف شدم هر بار از بار اول دیدم بهتر شد، گویی در این دانشگاه یک درس نیست، بلکه درس‌ها وجود دارد که باید از تمام آن‌ها با نمرات عالی قبول شد و هر شخصی که تمام دروس را مرور کرد، لابد شهید می‌شود، کسانی هستند که با یک بار مرور تمام نمرات قبولی را با معدل کلمه شهید می‌گیرند. راه شهید راه حسین است و راه حسین راه خداست. آیا می‌شود از این راه گذشت به راحتی هر کس به این سعادت نمی‌رسد.  

پس شاد و صبور باشید ما راهمان را پیدا کرده‌ایم خدا شما را اجر و جزای خیرعنایت فرماید دوست دارم، چون کوه سرفراز باشید بالاخره ما باید بمیریم چه خوب است دراین راه، راه خدا، راه خوبان، راه عزیزان خدا جان دهیم.

خداوند به ما لطف فرموده و پس کرامت عطا کرده چطور باید این خوبی‌های خوب را فراموش کرد. خدایا تو را به ارواح پاک شهیدان و به مقام خوبانت مرا بیامرز، پدر مادر و همسرم را از من راضی گردان. الهی از تو تمنای بخشش برای تمامی مسلمین و هدایت نمودن تمام انسان‌ها به راه راست دارم. والسلام‌علیکم و رحمت‌الله و برکاته»

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi