شناسه خبر : 105040
دوشنبه 08 آبان 1402 , 12:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درباب مشکلات اخیر بوجودآمده در دهکده نشاط ولیعصر:

تعارض منافع در زیرمجموعه‌های بنیاد عامل مشکلات است

تعارض منافع ...در تشکل ها و مراکز جامع توانبخشی، از جمله باشگاه ورزشی بقیةالله مستقر در همین مرکز توانبخشی بقیةالله (که بعدها به نام دهکده نشاط ولیعصر نامگذاری شد) موجب سوء عملکرد و دوگانگی روش در مدیریت ها خواهد گردید و به بروز اختلاف و...

فاش نیوز - سلام؛ حقیر دو سال قبل در همین مجموعه بقیةالله در همایشی که انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان به مناسبت آسیب‌شناسی و ارائه راهکار بهبود روش مدیریت مراکز جامع توانبخشی با حضور ریاست محترم سابق بنیاد، جناب آقای مهندس اوحدی و معاونین مربوطه و مدیرعامل محترم موسسه ایثار، جناب آقای امانی برگزار گردید، به عنوان مدیر عامل "موسسه جانبازان رهپویان افق نور" طی سخنانی عرض کردم با این شیوه مدیریتی حاکم بر موسسه ایثار و بقیةالله (دهکده نشاط ولیعصر) که بسیاری از اعضای هیئت مدیره‌ی آن از جانبازان نخاعی هستند مخالف صد درصد هستم؛ چرا که تعارض منافع آن انجمن با سایر دوستانشان در دیگر تشکل ها و مراکز جامع توانبخشی، از جمله باشگاه ورزشی بقیةالله مستقر در همین مرکز توانبخشی بقیةالله (که بعدها به نام دهکده نشاط ولیعصر نامگذاری شد) موجب سوء عملکرد و دوگانگی روش در مدیریت ها خواهد گردید و به بروز اختلاف و تنش در بین جامعه هدف در ایثارگران خواهد انجامید.

نمونه بارز آن همین اختلاف بر سر نحوه مدیریت در باشگاه مذکور و ناامنی روانی و تشویش اذهان جانبازان ورزشکار است. مضافا این که به تازگی برخی فرزندان خانوادهای شاهد به تحریک شخصی از همین گروه ادعای سهم‌خواهی بی حد و اندازه از تمامی امکانات موجود(همانند جانبازان ۷۰ درصد) از امکانات این مراکز، بدون در نظر گرفتن اولویت ها داشته اند که این نیست جز سوء مدیریت بنیاد در سطح کلان و موسسه ایثار آن!

علی ایحال در بنیاد شهید و به تبع آن، مراکز وابسته به آن، در موضوع انتصابات، انتخاب عقلانی و نهادگرا صورت نمی گیرد و به وجوه اشتراک و افتراق در افراد توجه نمی شود؛ به طوری که در مدیریت فعلی بنیاد و معاونت ها هیچ مابازای خارجی آن را در عملکردها پیدا نمی کنید.

متاسفانه کارها بر اساس سلایق شخصی که نتیجه اش تهی شدن از تصمیمات عاقلانه و اندیشه خردمندانه است، صورت می گیرد. لذا چاره ای نیست جز این که برای رفع این معضل، به طور موقت، تمام عوامل حاکمیتی در بنیاد و موسسه ایثار با تعامل و گفتگوی صمیمانه با افراد شاخص این باشگاه ورزشی و با حضور تنی چند از پیشکسوتان ایثارگر، طی نشستی به رهیافت اصولی از این موضوع بپردازند.

|| فاضل (جانباز ۷۰درصد نخاعی)

اینستاگرام
خود وزیر بهداشت هم پزشک است باید برکنار بشود
در حاکمیت فعلی بیناد تفرقه انداز حکومت کن حاکم است بنظر ریئس فعلی بنیاد الفبای مدیریت نه بلد است و نه تجربه لازم را دارد رزمه نامبرده صرفاً سیاسی است ایشان هیچگونه تجربه کار اجرایی نکرده است بنابراین کسانی که ایشان را به مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران انتخاب کرده اند مقصر هستند شاید اگر در نهاد ریاست جمهوری اقلا در انتخاب فرد با مدیریت جند جانبه گرایی ( تجربه در اجرا و تعامل با جامعه هدف و سیاست منطقی) مشکلات به حداقل می رسید . قضیه باشگاه بقیه الله هم در همین راستای تفرقه انداز حکومت کن است متاسفانه مدیریت فعلی و اعضای هیئت امنای دهکده نشاط لجبازی با اکثریت ورزشکاران باشگاه است مدیران دهکده نشاط با کینه و کدورت شخصی حتی اجازه خروج وسایل شخصی مدیریت قبلی را هم نمی دهند حتی پایبند به صورتجلسه خود که با حضور مدیریت حراست جناب آقای نجفی و جمعی از جانبازان و مدیریت قبلی آقای مسعودی هم نیستند . خداوند عاقبت ما جانبازان نخاعی سنین با شصت سالگی هستیم بخیر کند در حال حاضر ورزشکاران در بقیه الله بجای اینکه از ورزش و دورهمی لذت ببرند بیشتر در استرس هستند چند روز پیش یکی از جانبازان که از باشگاه ایثار امده با تبر به جانباز رسول بایرامی حمله کرد اگر جلو ایشان نگرفته بودند معلوم نبود چه بلایی سر بایرامی آمده بود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi