شناسه خبر : 105058
دوشنبه 08 آبان 1402 , 09:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عرضه و کفایت نداشت اما رو، تا دلتان بخواهد!

فاش نیوز - در حالی که رژیم صهیونیستی از باز شدن پای ایران و متحدانش به جنگ غزه هراسان است، وزیر راه و شهر‌سازی روحانی مدعی شد اسرائیل خواستار ورود ایران به این جنگ است.
وزیر مسکن دولت روحانی در توئیتی نوشت: ورود ایران به جنگ خواسته مشترک اسرائیل و روسیه است.
عباس آخوندی در توئیتر نوشت: ورود ایران به جنگ، خواسته مشترک اسرائیل و روسیه است. هریک، منافع خود را در آن می‌بینند. اسرائیل درپی خروج از فشار افکار عمومی جهان علیه یک جنگ نابرابر با فلسطینیان و ورود به یک جنگ کلاسیک است. و روسیه، درپی انحراف افکار عمومی از جنگ اوکراین است.
این اظهارات در حالی است که نتانیاهو اخیرا گفت: ایران از حماس حمایت می‌کند اما من نمی‌توانم بگویم که ایران در طرح‌ریزی برای این حمله دست داشته است.
طبیعتاً اگر اسرائیل علاقه‌مند به ورود ایران به جنگ باشد، نتانیاهو باید بر نقش ایران در عملیات حماس تاکید می‌کرد نه اینکه استنکاف بورزد. علت این خودداری هم روشن است؛ اسرائیل همین الان زیر بار جنگ در غزه مانده است، چه رسد به اینکه چند جبهه جدید پیش رویش گشوده شود.
یادآور می‌شود آخوندی عضو ارشد ستاد انتخاباتی و ستاد فتنه موسوی در سال 1388 بود که به بهانه تقلب در انتخابات، به آشوب‌افکنی پرداختند اما در میانه راه با سر دادن شعار «نه غزه، نه لبنان» (شعار دیکته‌شده از سوی سایت وزارت خارجه اسرائیل)، نشان دادند که به‌عنوان پیاده‌نظام و مزدور رژیم صهیونیستی رفتار می‌کنند.
یکی از خدمات آخوندی به صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها و دیگر حامیان تحریم و فشار بر ملت ایران، تمسخر مسکن مهر و اصرار بر نساختن مسکن در دوره وزارت پنج‌ساله بود که موجب جهش هفت برابری قیمت مسکن شد. اما اگر خوش‌گمانی پیشه کنیم، باید گفت که او فاقد کمترین کفایت مدیریتی و سیاسی و در عین حال سرشار از پررویی نجومی- ناشی از عدم رسیدگی به پرونده تخلفاتش- است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi