شناسه خبر : 105073
دوشنبه 08 آبان 1402 , 13:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار با جانبازان دانش آموز دوران دفاع مقدس در خاش

فاش نیوز - به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با جانبازان دانش آموز دوران دفاع مقدس با حضور مسئولین شهرستان خاش دیدار انجام شد.

کد خبر: ۶۲۶۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰ - 30October 2023
 

دیدار با جانبازان دانش آموز دوران دفاع مقدس در خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با جانبازان دانش آموز دوران دفاع مقدس با حضور مسئولین شهرستان خاش دیدار انجام شد.

«فریبرز نیکبخت» معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار خاش در این دیدارها ضمن ابراز خرسندی از توفیق حضور در محضر جانبازان عزیز از رشادت و فداکاری ایثارگران عزیز تقدیر نمود.

وی با بیان اینکه جهاد این عزیزان به واسطه رنجی که همچنان می برند، ادامه دارد و جانبازان الگوی فداکاری و ایستادگی هستند.

«علیرضا تمندانی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خاش در این دیدار عنوان کرد: خدمتی که خانواده های شهدا به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی کردند دارای اجری الهی و پاداشی اخروی است، چرا که آنها به مسیری که انتخاب کرده بودند ایمان و اعتقاد قلبی داشته و هیچگاه از این انتخاب پشیمان و نادم نشدند.

تمندانی در این دیدارها از همسران جانبازان هم به دلیل تحمل رنج و سختی تشکر نمود و اشاره کرد که شما الگوی صبر هستید و در اجر جانبازان سرافراز نزد خداوند متعال سهیم خواهید بود.

در انتهای این دیدار ها از جانبازان دانش آموز دوران دفاع مقدس «عبوالواحد ایرندگانی» و «عباس میربلوچ زهی» توسط بسیج دانش آموزی سپاه شهرستان خاش با اهدای لوح تجلیل بعمل آمد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi