شناسه خبر : 105325
چهارشنبه 17 آبان 1402 , 09:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روایت آنچه در فلسطین رخ داد برای جوانان در باغ موزه دفاع مقدس

فاش نیوز - ویژه برنامه «من یک کودک فلسطینی‌ام» با هدف مقابله با هجمه گسترده رسانه‌ای در وارونه نمایی مقاومت مردم غزه برای نسل جوان، در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

روایت آنچه در فلسطین رخ داد برای جوانان در باغ موزه دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، معاونت فرهنگی و هنری موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در راستای تبیین و روشنگری جنایت نسل‌کشی رژیم کودک‌کش صهیونیستی برای نسل جوان، ویژه برنامه «من یک کودک فلسطینی‌ام» را برگزار می‌کند.

این ویژه برنامه به منظور مقابله با هجمه گسترده رسانه‌ای در وارونه نمایی مقاومت مردم غزه و فلسطین اشغالی و روشنگری جنایات ضد بشری رژیم اشغالگر قدس، برگزار می‌شود. مجموعه باغ موزه دفاع مقدس مانیتورهای سیاری تدارک دیده تا بر روی پل پیروزی موزه (حدفاصل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و باغ کتاب تهران) تعبیه شوند.

عبدالله قهری مدیر فرهنگی هنری موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، بیشتر مخاطبانی که از مسیر ذکر شده تردد دارند را نسل جوان دانست و گفت: «بسیاری از رسانه‌های فارسی زبان در شبکه‌های مجازی مختلف تلاش می‌کنند اتفاقاتی که این روزها در غزه می‌افتد را به طور وارونه به نسل جوان القا کنند. از طرفی ابزار رسانه برای این نسل جذابیت بالایی دارد. به همین دلیل تلاش کردیم تا در ویژه برنامه «من یک کودک فلسطینی‌ام» فضایی رسانه‌ای تعریف کنیم و در بستر آن محتواهایی مرتبط با آن چه از گذشته تاکنون در اراضی اشغالای رخ می‌دهد را برای مخاطبان بازنمایی کنیم.»

این برنامه با رویکرد رسانه‌ای از ۱۷ الی ۱۹ آبان ماه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ روایت‌گر جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه برای نسل جوان خواهد بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi