شناسه خبر : 105357
پنجشنبه 18 آبان 1402 , 12:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عامل شهادت مامور پلیس البرز به هلاکت رسید

فاش نیوز - فرمانده انتظامی البرز از هلاکت عامل شهادت محمدرضا کوشکی در عملیات قاطعانه کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

عامل شهادت مامور پلیس البرز به هلاکت رسید

به گزارش قدس آنلاین،  سردار حمید هداوند روز پنجشنبه ۱۸ آبان با اعلام این خبر گفت: به دنبال شهادت محمدرضا کوشکی از ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ در درگیری با یک سارق مسلح، دستگیری قاتل این شهید والامقام در دستورکار پلیس قرار گرفت.

 وی افزود: پس از شناسایی هویت قاتل، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی گسترده مخفیگاه قاتل در حوالی جاده چالوس شناسایی و بامداد امروز چند اکیپ از کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان ساوجبلاغ به محل مورد نظر اعزام شدند .

فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: پس از استقرار پلیس در محل اختفاء قاتل، با توجه به نوع ماموریت و مسلح بودن این متهم، پلیس چندین مرتبه با فرد مورد نظر مذاکره نموده که این قاتل خطرناک به هشدارهای ماموران توجهی ننموده و به صورت مستقیم با اسلحه گرم اقدام به تیراندازی نمود که طی آتش متقابل این فرد شرور به هلاکت می رسد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: از ابتدای آغاز عملیات شناسایی و دستگیری این متهم، تاکنون ۱۶ نفر از مرتبطان و همدستان قاتل که در اقدامات مجرمانه نامبرده مشارکت داشته‌اند، توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شده اند.

سردار هداوند در پایان ضمن هشدار به مخلان نظم و برهم زنندگان امنیت شهروندان، خاطرنشان کرد: هیچ احدی نخواهد توانست از چنگال قدرتمند فرزندان غیور این مرز و بوم بگریزد و همه مجرمان به سزای اعمالشان خواهد رسید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi