شناسه خبر : 105400
شنبه 20 آبان 1402 , 09:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نماز حاج قاسم با تربت شهید مدافع حرم+عکس

فاش نیوز - همسر شهید نعمایی می‌گوید: هشتم فروردین ۹۸ حاج قاسم مهمان منزل ما شدند. بعد از گفت‌وگوی خودمانی سردار با بچه‌ها، دخترانم به ایشان گفتند: «ما یک اتاق داریم که تمام وسایل بابا در آنجاست.»

نوربالا‌‌| نماز حاج قاسم با تربت شهید مدافع حرم+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، آنچه که از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دیده و شنیده‌ایم این بوده که همیشه توجه خاصی به خانواده شهدا داشت؛ با تمام دغدغه‌ها و مسئولیت‌هایی که بر عهده‌اش بود، اما تا فرصتی پیش می‌آمد به دیدارشان می‌رفت. یکی از دیدارهای حاج قاسم مربوط به دیدار با خانواده شهید مدافع حرم «مهدی نعمایی» است که همسر شهید آن دیدار را اینگونه روایت می‌کند:

زمان تحویل سال ۱۳۹۸ به همراه بچه‌ها سر مزار آقامهدی رفته بودیم، به آقا مهدی گفتم «زمانی که شما در کنار ما بودید، هر سال یک عیدی خوب به من و بچه‌ها می‌دادید؛ عیدی امسال ما فراموش نشود.»

از ابتدای عید نوروز امسال تا هفت فروردین به مسافرت رفته بودیم و تا آن روز هیچ مهمانی به منزل ما نیامده بود. همان شب که به منزل رسیدیم با ما تماس گرفته شد و گفتند «سردارسلیمانی قرار است فردا به دیدن خانواده شهدای ساکن در البرز بیایند و اگر آمدن به منزل شما قطعی شد، فردا اطلاع می‌دهیم.»

روز هشتم فروردین حاج قاسم مهمان منزل ما شدند. بعد از گفت‌وگوی خودمانی سردار با بچه‌ها، دخترانم به ایشان گفتند: «ما یک اتاق داریم که تمام وسایل بابا در آنجاست.» سردار گفتند «بسیار خوب، برویم به اتاق بابا.» به همراه سردار به اتاق آقامهدی رفتیم. سردار به در و دیوار اتاق آقا مهدی که قاب عکس‌هایی از شهید بود نگاه می‌کردند؛ عکسی از سردار و آقامهدی بود. من در کمد را بازکردم تا سردار کفش و پوتین و لباسهای آقامهدی را ببینند؛ سردار گفتند «احسنت، احسنت به شما که موزه درست کردید، خیلی کار قشنگی بود.»


نماز حاج قاسم در اتاق شهید نعمایی و با تربت این شهید مدافع حرم

بعد هم من در ویترین را باز کردم و انگشتر آقامهدی را که سردار به شهید داده بود، نشان دادم. دوستان آقا مهدی از خاک محل شهادتش چند عدد مُهردرست کرده بودند؛ من این مُهرها را به سردار نشان دادم و ایشان گفتند «من می‌خواهم با مهر تربت شهید در این اتاق نماز بخوانم.» حتی حاج قاسم اجازه ندادند برایشان سجاده بگذارم و با همان مهر تربت نماز خواندند.

درباره شهید

شهید «مهدی نعمایی» متولد ۱۳۶۳ است که در ۸ خرداد ۱۳۸۸ با «زهرا ردایی» ازدواج کرد. این شهید در ۲۳ بهمن ۹۵ در منطقه حماء سوریه به شهادت رسید؛ از این شهید دو دختر به نام‌های ریحانه و مهرانه به یادگار مانده است.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi