شناسه خبر : 105419
یکشنبه 21 آبان 1402 , 09:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصد استان ایلام آسمانی شد

جانباز ۷۰ درصد "حاج شیرعلی رحمانی" از جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس استان ایلام، پس از عمری مجاهدت، صبر و استقامت سرانجام دعوت حق را لبیک گفت و به درجه عظمای شهادت نائل آمد.

فاش نیوز - "حاج شیرعلی رحمانی" جانباز ۷۰درصد استان ایلام به همرزمان شهیدش پیوست.
 

جانباز ۷۰ درصد "حاج شیرعلی رحمانی" از جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس استان ایلام، پس از عمری مجاهدت، صبر و استقامت سرانجام دعوت حق را لبیک گفت و به درجه عظمای شهادت نائل آمد. 
جانباز دلاور ایلام، حاج "شیرعلی رحمانی" 
در سال 1334 در روستای چمن بولی سید محمد ایلام دیده به جهان گشود و در کودکی به اتفاق خانواده به عراق مهاجرت کرد و در آنجا بود که پدرش درگذشت و بنا به وصیتش در نجف اشرف به خاک سپره شد. بعداز پیروزی انقلاب اسلامی خانواده تصمیم گرفتند به کشورشان بازگردند. با آغاز تهاجم وحشیانه دشمن بعثی به میهمن اسلامی، تاب ماندن در منزل را نداشت و روانه جبهه ها گردید و بارها مجروح گردید. با آزادی خرمشهر جشن این آزادی و پیوند ازدواجش را باهم برگزار کرد و زندگی مستقل خودش را آغاز کرد. 

جند ماه قبل از پدر شدنش درسال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی چنگوله بر اثر اصابا ترکش بشدت مجروح و مدال پرافتخار ایثار و جانبازی را با تقدیم دو چشم و یک دست و یک پا دریافت نمود و سرانجام نیز روز گذشته۲۰ آبان ماه پس از سال‌ها تحمل درد و رنج جانبازی در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) تهران به کاروان شهدا ملحق شد.

جانباز شهید رحمانی که از جانبازان شاخص استان و از حافظان و قاریان کل قرآن بود چندین بار نیز با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کرده‌ بود.

این شهیدِ سعید، توانسته بود کل قرآن را حفظ کند و نحوی که همه ی اوقاتش را با گوش دادن به نوار قرآن سپری می کرد.

از شهید شیرعلی رحمانی هفت فرزند به یادگار مانده است.
 

اینستاگرام
روحش شاد و یادش گرامی باد.
بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‏اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.آیه ٢٣ سوره احزاب
خدا رحمتش کند
انشالله که دعاگوی ما باشند
خدا به خانوادش صبر زینبی عطا کنه واقعا سخته
امان از دل این جانباز شهید
التماس دعا ای شهید عزیز
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi