شناسه خبر : 105572
چهارشنبه 24 آبان 1402 , 09:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شناسنامه ۲۵ شهید هنرمند خراسان جنوبی رونمایی شد

فاش نیوز - یادواره ۲۵ شهید هنرمند استان خراسان جنوبی با حضور مردم و مسئولان در بیرجند برگزار شد و در این مراسم از شناسنامه ۲۵ شهید هنرمند خراسان جنوبی رونمایی شد.

کد خبر: ۶۳۰۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵ - 15November 2023
 

شناسنامه ۲۵ شهید هنرمند خراسان جنوبی رونمایی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، یادواره ۲۵ شهید هنرمند استان خراسان جنوبی شامگاه (سه‌شنبه) با حضور حجت‌الاسلام «ماندگاری» مدرس حوزه و دانشگاه، آیت‌الله «عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، معاون استاندار خراسان جنوبی، اهالی فرهنگ و هنر و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد.

رونمایی از شناسنامه ۲۵ شهید هنرمند خراسان جنوبی با همکاری اداره‌کل ثبت احوال، «عهدنامه هنرمندان با شهدا» و کتاب «هنر مردان خدا» و تجلیل از جمعی از خانواده‌های شهدای هنرمند استان از برنامه‌های این یادواره بود.

«علی فرخنده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی نیز در این مراسم، اظهار داشت: سال گذشته بر اساس سند تحول فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یادواره شهدای رسانه استان برگزار شد و امسال نیز برگزاری یادواره شهدای هنرمند در دستور کار قرار گرفت.

وی  با بیان اینکه کتاب «هنر مردان خدا» به همت هنرمندان استان نگارش شده که این اثر پیرامون شهدای هنرمند استان است، خاطرنشان کرد: این کتاب با موضوع ۲۵ شهید هنرمند خراسان جنوبی توسط «حسین یوسفی» نگارش شد و به‌زودی در تیراژ بالا منتشر خواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi