شناسه خبر : 105579
چهارشنبه 24 آبان 1402 , 10:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پلاک‌کوبی کوچه‌ای در دارالشهدای تهران به نام شهید «اسدالله قرامحمدی»+ تصاویر

فاش نیوز - آیین نام‌گذاری و پلاک‌کوبی کوچه‌ای در منطقه ۱۷ شهرداری تهران به نام شهید «اسدالله قرامحمدی»، با حضور شهردار منطقه برگزار شد.

کد خبر: ۶۳۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲ - 14November 2023
 

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، آیین نام‌گذاری و پلاک‌کوبی کوچه‌ای در ناحیه ۲ منطقه ۱۷ شهرداری تهران به نام شهید والامقام «اسدالله قرامحمدی» با حضور «رضا سیفی» شهردار منطقه، حجت الاسلام «مقدم» پدر شهیدان مقدم، «فتاحی» رییس اداره ایثارگران منطقه، جمعی از مدیران شهری و خانواده شهید برگزار شد.

پلاک‌کوبی کوچه‌ای در دالشهدای تهران به نام شهید «اسدالله قرامحمدی»

در این مراسم حجت الاسلام مقدم طی صحبت‌هایی کوتاه، اظهار داشت: از شهردار محبوب و بسیجی منطقه تشکر می‌کنم که این فرصت را فراهم کرد و کوچه مزین به نام یک شهید شد.

وی افزود: تاکید رهبر معظم‌ انقلاب اسلامی است که کوچه‌ها و خیابان‌های شهر، مزین به نام شهدا شوند تا همگان بدانند این انقلاب ارزان به دست نیامده است.

حجت الاسلام مقدم تصریح کرد: یکی از الطاف خداوند وجود شهردارانی در این منطقه است که عاشق شهدا هستند و بی سر و صدا به مردم خدمت می‌کنند و با تمام مشغله‌هایی که دارند به دیدار خانواده شهدا می‌روند.

پس از سخنان پدر شهیدان مقدم، از پلاک کوچه به نام شهید قرامحمدی، رونمایی شد.

قبل از آیین رونمایی نام کوچه مزین به نام شهید قرامحمدی، شهردار منطقه به دیدار خانواده شهید رفت و ضمن انجام گفت‌وگویی صمیمانه، از این خانواده تقدیر کرد.

پلاک‌کوبی کوچه‌ای در دالشهدای تهران به نام شهید «اسدالله قرامحمدی»

اسدالله قرامحمدی دوازدهمین شهریور سال ۱۳۴۸ در تهران متولد شد. مادرش، حلیمه و پدرش تیمور نام داشت که فروشنده دام بود. اسدالله، تا پایان مقطع ابتدایی درس خواند و به عنوان بسیجیی در جبهه حضور یافت که در زمان جنگ تحمیلی صدام علیه ایران، پس از رشادت‌های فراوان در عملیات والفجر ۸ و منطقه عملیاتی فاو در یکم فروردین ۱۳۶۴، با سمت تخریب‌چی به خیل شهدا پیوست. پیکر مطهرش مدت‌ها در منطقه برجای ماند و پس از تفحص و تشییع، در قطعه ۵۰ بهشت زهرای تهران آرمید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi