شناسه خبر : 105599
چهارشنبه 24 آبان 1402 , 11:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با تغییر نام و احتمالا ساختار شرکت متد

تمام فعالیت‌های درمانی ایثارگران به سازمان جدیدالتأسیس «سلامت کوثر»محول می‌گردد

به دستور قاضی‌زاده هاشمی، بیمارستان‌های ساسان و خاتم‌الانبیاء و قریب به ۴۷ مرکز فیزیوتراپی، کاردرمانی، درمانگاه و داروخانه در کنار مرکز توانبخشی ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران به سازمانی با عنوان «سلامت کوثر» واگذار می شود...

فاش نیوز - مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت متد از واگذاری تمام عملیات مرتبط با درمان جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران به این شرکت خبر داد.
به گزارش «ایثار»، رحمت‌الله حافظی، مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت متد با بیان این مطلب که قرار است تمام عملیات مرتبط با درمان جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت متد محول شود و با اشاره به تاسیس شرکت متد در سال ۱۳۷۲ گفت: این شرکت حدود ۳۰ سال قبل تاسیس شد و با توجه به دستور دکتر قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار شد که این سازمان به سازمان سلامت کوثر تبدیل شود و رشد و ارتقاء یابد.
 
فعالیت‌های درمانی ایثارگران به شرکت متد واگذار می‌شود 
وی همچنین با بیان این که شرکت متد در حال گذار و تبدیل به سازمان سلامت کوثر می باشد، نسبت به ارائه‌ی خدمات بهتر به منظور ایجاد آرامش برای جانبازان و ایثارگران ابراز امیدواری کرد.
حافظی گفت: کلینیک شاهد در تهرانپارس، امداد آمبولانس کوثر برای حمل و نقل و درمان ایثارگران، واحد ویزیت در منزل، ۱۰ بیمارستان اعصاب و روان در سطح کشور و مرکز ام آر آی کوثر در تهران از جمله فعالیت‌هایی بوده که شرکت متد در گذشته داشته است.
وی با بیان این که علاوه بر این فعالیت‌ها در دوره گذار، ما در حال تدوین اساسنامه جدید شرکت و آیین‌نامه‌های مالی شرکت هستیم تا بتوانیم سطح عملیات‌ها را ارتقاء دهیم، گفت: با توجه به تاکید معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، بیمارستان‌های ساسان و خاتم‌الانبیاء به این مجموعه اضافه می‌شوند. همچنین قریب به ۴۷ مرکز فیزیوتراپی، کاردرمانی، درمانگاه و داروخانه در کنار مرکز توانبخشی ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده که در حال واگذاری به سازمان سلامت کوثر است.
حافظی در ادامه اظهار داشت: ۱۹۰ مرکز مشاوره ذیل معاونت تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فعالیت می‌کردند که در حال انتقال به این مجموعه است. علاوه بر این، حدود یک ماه قبل کلنگ‌زنی بیمارستان ۶۰۰ تخت‌خوابی امام حسین (ع) در شیراز انجام شد که عملیات صفر تا ۱۰۰ بهره برداری آن به این مجموعه واگذار شده است؛ و همچنین در آینده نزدیک و تا پایان سال جاری بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی در اصفهان به بهره‌برداری خواهد رسید. تمام این عملیات‌ها نشان می‌دهد که این اقدامات به سازمان سلامت کوثر {که ظاهرا از زیرمجموعه های شرکت متد می باشد} محول شده است و در این راستا امیدوارم که بتوانیم منشاء ارائه‌ی خدمات مطلوب به ایثارگران عزیز باشیم.
مدیرعامل شرکت متد در پایان تاکید کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران یک وظیفه حاکمیتی برای ارائه‌ی خدمات به جامعه‌ی هدف دارد، با تغییراتی که در مجموعه مدیریتی شرکت متد داشتیم امیدواریم با ارائه این خدمات بتوانیم با همراهی و همگامی بهینه، آرامش خاطر بیشتری را برای عزیزان ایثارگر و جانباز فراهم کنیم.
اینستاگرام
امیدوارم نیت خوبی پشت آن باشد،و اگر بشود بیمه دی هم به همین سازمان نوپا (سلامت کوثر) داده شود و بحث درمان و داروی ایثارگران به روزهای خوب،بیمه ی ایران و کوپن های طلایی آن برگردد،باعث آرامش و دلگرمی این جامعه از درمان و دارو میشود. و این تحقیر که در ۹۰درصد داروخانه‌ها ،پزشکان که در سردر مطب ودکانشان نصب گردیده، و عدم خدمت به بیمه ی دی را یادآوری میکنند،برچیده شود.
ان شالله که هدف خدمت شایسته و درخور شأن ،کسانی که از همه ی هستی خود،سلامتی خود،جان عزیز خود گذشتند، که امروز شاهد امنیت،آرامش،اقتدار باشیم رو ببینیم.
شایدکرامت مقفودشده جامعه مظلوم ایثارگرکه بعدازسالهابی مهری درباب درمان وسلامت به نحوی درانجام وظیفه مثل سایرنهاددیده بشه.چراکه دراین چندسال اخیربیشترین کمبودمرتبط به درمان وسلامت دربین این جامعه هدف هویدابود.
به هرصورت دراین چندسال اخیرنمره خوبی مدیریت درمان وسلامت بنیادنتونست بگیره وامیدوارم پایگاه سلامت کوثربتونه خواسته های این جامعه مظلوم هدف رابه سرانجام برسونه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi