شناسه خبر : 105630
جمعه 26 آبان 1402 , 19:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قیمت وطن فروشی!

مرتضی قنبری وفا - وقتی صحبت از وطن گرایی است، برخی سلبریتی های ما با داشتن این همه فرهنگ غنی می روند، خودشان را زیر پای اجنبی می‌ندازند و با وطن فروشی یک تابعیت دیگری می‌گیرند، حالا با آن چه کار می‌کنند! زمانی که دو تابعیتی هستند و به کشوری مانند تایلند یا جزایر قناری می‌خواهند وارد شوند، اگر تابعیت دوم آنان آمریکائی باشد، که مثل ریگ به سلبریتی‌های ایرانی تابعیت می‌دهد، پاسپورت ایرانی خود را زیر چمدان خود پنهان می‌کنند، پاسپورت آمریکایی را رو می‌کنند.

چون در حدود ۹۹ درصد کشورهای دنیا، شخصی که پاسپورت آمریکایی دارد، نیازی به ویزا برای ورود به کشورهای دیگر ندارد و دو تا کلمه انگلیسی بلغور می‌کنند و می‌گویند ما هم آمریکایی هستیم فقط، چشم ابروی ما مشکی است و آبی نیست و به عظمت کشور، فرهنگ و مردم خودشان پشت کرده تا صرفا" برای منفعت شخصی خود بتوانند، مجوز ورود بگیرند و...، حالا جنگیدن برای خاک کشورشان بماند! در مقابل قومی دیگر می روند سرزمین مادری دیگری را اشغال و با شعار وطن خود، می جنگد! این کجا و آن کجا.!
 آیا وطن فروشی به این قیمت ارزش دارد...!!!

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi