شناسه خبر : 105648
شنبه 27 آبان 1402 , 08:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همه افتخارات به برکت خون شهدا و مجاهدت ایثارگران است

فاش نیوز - نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگوی تلویزیونی شبکه خراسان رضوی گفت: ایران الگوی مقاومت است و همه افتخارات به برکت خون شهدا و مجاهدت ایثارگران است.
 
ایران الگوی مقاومت است/ همه افتخارات به برکت خون شهدا و مجاهدت ایثارگران است
به گزارش ایثار، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی مقدم  از حماسه طوفان الاقصی به عنوان عظمتی که جریان مقاومت را آفرید و ضربه اساسی بر پیکر صهیونیست وارد شد یاد کرد و گفت: بعد از جنگ خیبر چنین  حادثه‌ای  برای صهیونیست‌ها رخ نداده بود. در طول 75 سال‌ همه عملیات‌ها با موفقیت ظاهری صهیونیسم بوده است و این نسل‌کشی اخیر ناشی از حقارتی است که عملیات مقاومت به وجود آمده است بنابراین حتی اگر کل غزه راهم اشغال کند دیگر شرایط برایش عادی نخواهد بود. 
وی با تاکید بر مقاومت استثنایی مردم  غزه  درعین مظلومیت افزود: حماس یک گروه کوچک است نه یک ارتش ولی مقاومت هوشمندانه آن  زبانزد کل جهان شده است به همین دلیل همه مردم  دنیا را ییدار کرده است و این حرکت عظیم آینده را به گونه ای دیگر رقم خواهد زد. 
حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی مقدم در توصیف دموکراسی غربی و مکتب نئولیبرال که با ادعای حقوق بشر دنبال منافع خود وتسلط به همه جهان است گفت: آمریکا و اسرائیل عملیات حماس را بهانه کردند  و به این جنایات دست زدند اما به تعبیر مقام معظم رهبری وجدان عمومی مردم جهان بیدار شد و این باعث شرمندگی برخی کشورهای اسلامی است که منفعل عمل کردند.
وی در خصوص فعالیت شورای ترویج که به ریاست رئیس جمهور در راس و در استان‌ها توسط استانداران اداره و در راستای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌ریزی انجام می‌شود، افزود: ساختار شورای ترویج محکم و اعتبارات خوبی برای آن فراهم شده اما فعالیت‌ها نسبت به زیرساخت‌های قوی آن رضایت بخش نیست زیرا سرمایه عظیمی وجود دارد که به خوبی از آن استفاده نشده است مانند خاطرات، نامه‌ها و اسنادی که از ایثارگران و خانواده معظم آنها جمع آوری شده است. به فرموده رهبر معظم انقلاب هر کار تا به حال انجام شده باید ۱۰۰ برابر شود و این ماموریت شورای ترویج است که باید به آن بپردازد. 
حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی مقدم در پاسخ به سوال مجری برنامه در  خصوص مسائل درمان ایثارگران افزود: به خاطر تغییرات ساختاری وقفه‌ای در مسائل درمانی ایثارگران ایجاد شد که به موجب اختلال در تامین دارو و پشتیبانی‌ها به وجود آمد منتهی همه مسئولان با تمام قوا در حال حل آن هستند.
 نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد بهسازی  گلزارهای مطهر شهدا  با اشاره به برنامه عملیاتی ترمیم کلیه گلزارهای شهدا در کل کشور گفت: در برخی استان‌ها این موضوع سرعت بیشتری دارد اما تعدادی کندتر پیش می‌رود که امیدواریم با سرعت در بهسازی و تبدیل آن به نمادهای هنری و ارزشی با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد انجام شود. 
حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی مقدم در خصوص برنامه‌های فرهنگی برای خانواده معظم شهدا گفت: ایران الگوی مقاومت است در اوج مظلومیت لذا شایسته است که به این افتخارات به خوبی پرداخته شود همه افتخارات به برکت خون شهدا و مجاهدت ایثارگران است. از هنرمندان کشور انتظار است که نسبت به ارزش‌های ملی خود به صورت خودجوش به خلق آثار بپردازند. همه هنرمندان نسبت به ایثارگری مردان این سرزمین مدیون هستند البته برخی  کارهای خوبی انجام دادند اما نسبت به عظمت ایثارگری، توقع اقدامات بیشتری است.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi