شناسه خبر : 105706
یکشنبه 28 آبان 1402 , 09:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ماجرای یک عکس؛ لحظه ای فوق العاده در عملیات کربلای پنج

ماجرای یک عکس؛ لحظه ای فوق العاده در عملیات کربلای پنج

فاش نیوز - ساسان مویدی می گوید: در نخلستان های جنوب نشسته بودم و سیگار می کشیدم. هوا به شدت گرم بود. ناگهان متوجه صدایی که از نخلستان می آمد شدم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، این روزها که شاهد حماسه آفرینی های مردم غزه با دست خالی هستیم، آنچه با دیدن برخی تصاویر در ذهنمان تداعی می شود روزهای هشت سال جنگ تحمیلی است. وقتی ملت ایران تصمیم گرفت به تنهایی و بدون هر گونه وابستگی در مقابل زورگویی و ظلم یک دنیا بایستد و در این راه جوان های بسیاری با دست خالی مقابل دشمن ایستادند و نگذاشتند حتی وجبی از خاک کشور به دست اشغالگران بیفتد. پیروزی ملت فلسطین با همه تلخی ها و ظلمی که به آنها روا داشته می شود اتفاق خواهد افتاد به گواه تاریخ.

بیشتر بخوانید

تصویری زیر یک فریم عکس ماندگار از یک جوان ایرانی است که شجاعتش توسط ساسان مویدی در حافظه تاریخ ثبت شد. او خاطره این عکس را اینطور روایت می کند:  

در نخلستان های جنوب نشسته بودم سیگار می کشیدم. هوا به شدت گرم بود. ناگهان متوجه صدایی که از نخلستان می آمد شدم. خدا شاهد یک بچه، این که می گویم بچه یعنی واقعا سنش کم بود ها، پنج اسیر عراقی را به اسارت گرفته بود. باور کنید این عکس اصلا چیدمان نیست. چون یه مدتی عکاس هایی که برای آژانس های خارجی کار می کردند می شد که تصویر را بچینند اما این همان تصویر اصلی‌ست که در کربلای 5 پنج ثبت شده و واقعا دوستش دارم.

عملیات کربلای پنج , دفاع مقدس , جنگ ,

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi