شناسه خبر : 105795
سه شنبه 30 آبان 1402 , 13:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عزت ورزشکاران پارالمپیکی‌ کشور ناشی از روحیه ایثار و خداباوری آنهاست

فاش نیوز - قاضی‌زاده هاشمی گفت: جایی که مادی گرایی شکل می‌گیرد نتایجی که به دست می‌آید برعکس خواهد بود؛ ورزشکاران پارالمپیکی پا در این مسابقات با وجود آن که جایگاه دوم در رتبه بندی مدال‌ها را به دست آوردند، ولی هیچ‌گاه همانند سلبریتی‌ها عمل نکردند.

عزت ورزشکاران پارالمپیکی‌ کشور ناشی از روحیه ایثار و خداباوری آنهاست

به گزارش خبرگزاری دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور‌ ایثارگران امروز (سه‌شنبه) در مراسم تجلیل از قهرمانان بازی‌های آسیایی هانگژو که با عنوان «فراتر از مدال» برگزار شد، اظهار داشت: در رده بندی مسابقات پارالمپیکی‌ها امسال به جایگاه دوم مدال‌آور دست یافتیم و این در حالی است که جمعیت و امکانات ورزش این عزیزان به نسبت کسانی‌که بدن سالم دارند کمتر است، ولی با این وجود دیدیم که این ورزشکاران موفقیت‌های زیادی به دست آوردند؛ موفقیتی که ناشی از انگیزه، عِرق و خواستن است.

وی افزود: مشکلی که در سایر حوزه‌ها وجود دارد ناشی از همین مواردی است که عنوان شد به عنوان مثال اینکه سئوال می‌شود چرا در حوزه دفاعی موفقیت‌های بسیاری را آن هم در شرایط سخت تحریمی به دست می‌آورده‌ایم، ولی در صنعت خودروسازی چنین موضوعی را شاهد نیستیم به همین مساله بازمی‌گردد.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: این موفقیت پارالمپیکی‌ها برای ما درس آموز است یعنی اگر این عزیزان با توجه به امکانات محدودی که دارند پنجم یا ششم می‌شدند، آن‌هایی که از بدن سالم برخوردارند باید مقام اول را به دست می‌آوردند.

وی تاکید کرد: جایی که مادی گرایی شکل می‌گیرد نتایجی که به دست می‌آید برعکس خواهد بود؛ ورزشکاران پارالمپیکی پا در این مسابقات با وجود آن که جایگاه دوم در رتبه بندی مدال‌ها را به دست آوردند، ولی هیچ‌گاه همانند سلبریتی‌ها عمل نکردند.

معاون رئیس جمهور گفت: اگر عمل ایثار و بخشیدن خدایی شد، خداوند نصرت می‌دهد یعنی موفقیت در بطن بخشیدن در راه خدا است که اگر این گونه شد، خواهند نصرت می‌دهد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi