شناسه خبر : 105802
چهارشنبه 01 آذر 1402 , 08:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نابودی همه علمای اسرائیل، صلوات!

فاش نیوز - یکی از دوستان شهید ذوالفقاری تعریف می‌کند: «اولین باری که هادی را دیدم، فکر کردم لال است و دلم برایش سوخت. ساعتی بعد شخصی فریاد زد: «نابودی علمای اسرائیل، صلوات.» وقتی رویم را به سمت صاحب صدا برگرداندم، از تعجب خشکم زد.»

نوربالا| نابودی همه علمای اسرائیل، صلوات!

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت، یکی از دوستان شهید مدافع حرم محمدهادی ذوالفقاری تعریف می‌کند: «بار اولی که هادی را دیدم، قبل از حرکت برای اردوی جهادی بود. وارد مسجد شدم و دیدم جوانی سرش را روی پای یکی از بچه‌ها گذاشته و خوابیده. رفتم جلو و تذکر دادم که اینجا مسجد است، بلند شو. 

دیدم این جوان بلند شد و شروع کرد با من صحبت کردن. اما خیلی حالم گرفته شد. بنده خدا لال بود و با اده اده کردن با من حرف زد. خیلی دلم برایش سوخت. معذرت خواهی کردم و رفتم سراغ دیگر رفقا. بچه‌های مسجد از این صحنه خندیدند. 

چند دقیقه بعد یکی دیگر از دوستان وارد شد و این جوان لال با او همانگونه صحبت کرد. آن شخص هم دلش خیلی برای این پسر سوخت. 

ساعتی بعد سوار اتوبوس شدیم و آماده حرکت. یک نفر از انتهای ماشین با صدای بلند گفت: «نابودی همه علمای اس...»

بعد از لحظه‌ای سکوت ادامه داد: «نابودی همه علمای اسرائیل، صلوات.»

همه صلوات فرستادیم. وقتی برگشتم، با تعجب دیدم آقایی که شعار صلوات فرستاد، همان جوان لال در مسجد بود! محمدهادی ذوالفقاری!»

منبع: کتاب «پسرک فلافل فروش»

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi