شناسه خبر : 105834
چهارشنبه 01 آذر 1402 , 10:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک مسئولیت همگانی است

فاش نیوز - «پارسیان نژاد» با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه و مسئولیت همگانی است، گفت: آحاد جامعه نسبت به از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران مسئولیت جدی دارند.

کد خبر: ۶۳۲۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳ - 22November 2023
 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک مسئولیت همگانی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «رضا پارسیان نژاد» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست هماهنگی مسئولین، ایثارگران و پایگاه‌های مقاومت بسیج دستگاه‌های اجرایی استان، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه و مسئولیت همگانی است و آحاد جامعه نسبت به از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران مسئولیت جدی دارند.

پارسیان نژاد با بیان اینکه امروز عرصه «جنگ نرم» مهم‌تر از جنگ سخت است، و رهبر معظم انقلاب اسلامی در این خصوص هم تاکید دارند، افزود: هر کدام از ما به عنوان افسران جنگ نرم در زمینه افکار، باور‌ها و اندیشه‌ها باید ادامه دهنده آرمان‌های شهدای والا مقام باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استان قریب به ۸۳ هزار جانباز و شهید داریم که در این راستا بنیاد شهید با همکاری دستگاه‌های زیربط تمام توان خود را در جهت رفع نیاز‌های این حوزه به کار گرفته است.

وی عنوان کرد: در دستگاه‌های اچرایی استان مثل آموزش و پرورش، انتقال خون، علوم پزشکی، محیط زیست، ورزش و جوانان و... از نزدیک با مدیران و ایثارگران بازدید به عمل آمد.

«محمد مشکینی» مشاور استاندار در امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با بیان اینکه بسیج به دو مقطع زمانی تقسیم می‌شود، ابراز داشت: قبل از اینکه نیرو‌های رزمی ساماندهی شوند، فرزندان این استان با «تفنگ برنو» عازم جبهه و جنگ شدند.

مشکینی افزود: بعد از جنگ، بسیج در حوزه جهاد سازندگی، جهاد آبرسانی، جهاد راه سازی ورود کرد و به لطف این شجره طیبه کشور، این حوزه‌ها پیشرفت‌های خوبی داشت.

مشاور استاندار در امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در مدت بیماری کرونا بسیجیان این استان از پلیس راه‌های ورودی استان تا منازل مردم اقدام به ضدعفونی کردند، گفت: بسیج در ۴۴ سالی که تشکیل شده آنقدر خوب عمل کرده که الگوبرداری از بسیج در تمام کشور‌های آزادی خواه شکل گرفته است.

مشکینی عنوان کرد: زمانی پزشکان پاکستانی و هندی مردم را درمان می‌کردند، اما طی سال‌های اخیر و با رشد حوزه پزشکی شاهد مراجعه مردم سایر کشور‌های جهان به جمهوری اسلامی هستیم.

وی ادامه داد: در حوزه علمی روزی نیست که اخباری از موفقیت‌های فرزندان ایران اسلامی در المپیاد‌های مختلف منتشر نشود بنابراین علاوه بر اینکه مشکلات را می‌بینیم نباید از تلاش‌ها و دستاورد‌ها غافل شویم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi