شناسه خبر : 105870
پنجشنبه 02 آذر 1402 , 10:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ارتقای سامانه بیمه دی در جهت رفع مشکلات ایثارگران ضروری است

ارتقای سامانه بیمه دی در جهت رفع مشکلات ایثارگران ضروری است

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ارتقای سامانه بیمه دی را ضروری دانست و گفت: انجام این مهم می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود که موجب نارضایتی جامعه هدف بنیاد شده است را برطرف کند. ارتقای سامانه بیمه دی در جهت رفع مشکلات ایثارگران ضروری است.

به گزارش خبرگزاری حیات؛ سمیه اسمعیلی در جلسه با محمود طاهریان مشاور عالی مدیرعامل و مدیرکل حراست بیمه دی، سید مصطفی یاسینی مدیر حراست و بازرسی شرکت بیمه دی و حامد فروغی معاون مدیرکل حراست بیمه دی گفت: بیمه دی استان قزوین زحمات بسیاری در جهت رفع مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران و ارائه خدمات با کیفیت به آنها متقبل می‌شود که قدردان‌شان هستیم.

وی مشکلات بیمه دی ایثارگران را تشریح کرد و گفت: قزوین برخلاف استان‌های مرزی محروم نیست اما نسبت به آنها، انعقاد قرارداد کمتری با مراکز درمانی نظامی و دولتی دارد. اکنون استان قزوین با مسئولان مراکز درمانی که لغو خدمات‌دهی کرده بودند، با انجام رایزنی، تعهد داده که پرداخت هزینه‌ها به صورت منظم باشد تا در ارائه خدمات به جامعه ایثارگران مشکلی به وجود نیاید.

اسمعیلی از مسئولان بیمه دی خواست که روند پرداخت‌ منظم هزینه‌های بیمه دی ادامه داشته باشد تا اختلالی در روند خدمات‌دهی به وجود نیاید. باید در ارائه خدمات به جامعه ایثارگران نگاه انتفاعی وجود نداشته باشد و خدمات‌رسانی با کیفیت به این قشر معظم جامعه در اولویت مسئولان بیمه دی باشد. درمان ایثارگران هیچ وقت تعطیل‌پذیر نیست و باید با کیفیت به آنها خدمات‌رسانی شود تا رضایت واقعی آنها که حق‌شان است، به دست آید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ارتقای سامانه بیمه دی را ضروری دانست و گفت: انجام این مهم می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود که موجب نارضایتی جامعه هدف بنیاد شده است را برطرف کند. برطرف کردن محدودیت‌ها در ارائه خدمات به ایثارگران و تسهیل نحوه ارائه مدارک پزشکی به بیمه دی جهت دریافت هزینه‌ها از دیگر راهکارهای رفع مشکلات است.

محمود طاهریان مشاور عالی مدیرعامل و مدیرکل حراست بیمه دی، مطالبی پیرامون اهمیت خدمات‌دهی به جامعه ایثارگران و رفع مشکلات آنها بیان کرد.

 حمیده خواجویی‌راد مدیر بیمه دی استان قزوین مطالبی پیرامون بهبود روند ارائه خدمات به جامعه ایثارگران، بومی و منطقه‌ای کردن ارائه خدمات درمانی به ایثارگران، تامین نیروی انسانی در بیمه دی و کاهش محدودیت‌ها در پرداخت هزینه‌های بیمه به ایثارگران بیان کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi