شناسه خبر : 105891
شنبه 04 آذر 1402 , 08:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری یادواره شهدای شهرستان هامون و شهرعلی اکبر

فاش نیوز - یادواره شهدای شهرستان هامون با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان در مسجد جامع شهر علی اکبر برگزار شد.
 
برگزاری یادواره شهدای شهرستان هامون و شهرعلی اکبر
به گزارش ایثار، به مناسبت هفته بسیج یادواره شهدای شهر هامون با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان، امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان هامون در مسجد جامع شهرعلی اکبر برگزار شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، عمل.گرایی را از خصیصه‌های بسیج دانست و گفت: بسیجیان هر سخنی  را گفته‌اند به آن عمل کرده اند و عملیات طوفان الاقصی نتیجه الگوگیری جوانان فلسطینی از بسیجیان است.
 محمد ناظری، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یک وظیفه همگانی عنوان کرد که با هماهنگی و مشارکت تمامی سازمان‌ها و ارگان‌ها باید انجام شود. حفظ و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت در راستای زمینه سازی انتقال شفاف آن به نسل های آینده در جهت تحقق اهداف جامعه و تمدن اسلامی به عنوان وظیفه سنگین بر دوش مردم و مسئولان  است که باید به آن عمل شود.
در پایان از خانواده‌های معظم شهدا و بسیجیان برتر تجلیل شد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi