شناسه خبر : 105916
شنبه 04 آذر 1402 , 10:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

راهکار شهید سلیمانی برای نابودی صهیونیزم

فاش نیوز - سردار سلیمانی در طول سال‌ها مجاهدت خود همواره بر مسئله فلسطین و آزادی قدس شریف از چنگال رژیم صهیونیستی تاکید داشت و در جایی گفته بود «هیچ شبی نمی‌خوابیم مگر به دشمن فکر کنیم» چراکه داعش، آمریکا و رژیم صهیونیستی را در یک محور می‌دید.

کد خبر: ۶۳۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۶ - 25November 2023
 

راهکار شهید سلیمانی برای نابودی صهیونیزم/ محور شرارت منطقه از دیدگاه شهید مقاومتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سلیمانی بار‌ها به علائم و عوامل نابودی رژیم صهیونیستی از جمله ناپایداری این رژیم با توجه به رفتار‌های آنان، دچار شدن به یاس و ناامیدی، شکست‌های سنگین در جنگ دو روزه غزه، ۳۳ روزه لبنان و همچنین جنگ ۲۲ روزه غزه، ترس و واهمه سربازان مسلح این رژیم از جوانان غیر مسلح فلسطینی، افزایش قدرت جبهه مقاومت، تشکیل ده‌ها سازمان مقاومت در دیگر کشور‌ها در مقابله با استکبار و صهیونیسم و علاقه مردم مقاومت به شهادت اشاره کرده بود.

یکی از محور‌های مهم اندیشه سردار سلیمانی در جنگ برون مرزی سال‌های اخیر و مقابله با دشمنان، دفاع از فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی بود، چنانچه این اعتقاد در نزدیکانش از جمله ابومهدی المهندس نیز وجود داشت که داعش، آمریکا و رژیم صهیونیستی همه در یک دسته هستند.

سردار سلیمانی وعده الهی در آزادی قدس و بازگشت فلسطینیان به موطن خود را محقق شده می‎دانست و عنوان کرده بود: «ما اطمینان داریم به وعده الهی. ما هیچ شبی نمی‌خوابیم مگر به دشمنان فکر می‌کنیم. این رژیم ماندنی نخواهد بود. اعمال این رژیم امروز نشان می‌دهد پایدار نیست. هیچ عواملی و آثار پایداری در این نظام دیده نمی‌شود. شما دیدید فلسطین محاصره شده از جنگ ۵۲ روزه در سال ۹۵ و ۹۶ در سال ۹۷ به جنگ دو روزه منتهی شد این یعنی توان تحمل دشمن به دوروز نکشید. استراتژی بن گورین بعد از جنگ ۳۳ روزه و در جنگ قدرت هجمی یا استراتژی هجومی تبدیل شد به استراتژی دفاعی.»

سردار سلیمانی همواره خود را مدافع حقوق فلسطینیان دانسته و آنان را به تحقق وعده الهی و پیروزی فلسطینیان و بازگشت به سرزمین‌هایشان امیدوار کرده است و در راه رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی کوتاهی نکرد. سال ۹۸ در نامه‌ای به فرمانده کل گردان‌های عزالدین قسام فلسطین بیان داشته بود:» به همه اطمینان دهید که ایران، هر میزان هم که فشار‌ها افزایش یابد و محاصره‌اش تنگ‌تر شود، فلسطین را تنها نخواهد گذاشت.»

او همچنین در بخش‌های دیگر این نامه گفته بود: «رحمت و رضوان الهی بر ملت شجاع فلسطین که به واسطه‌ی زخم‌های بسیار و محاصره‌ی ظالمانه و هجوم وحشیانه‌ی دشمنان آن‌هم در مقابل چشمان صد‌ها میلیون مسلمان غمی عمیق و دردی فروخورده در سینه دارد. سلام بر هنیه مبارز و مقاوم و بر یاران باوفایش که از بلندای عزت در غزه، با ایمان و دیدگانی چشم‌دوخته به طلوع صبح پیروزی، فریاد ایستادگی و حی‌علی‌الجهاد سر می‌دهند. به همه اطمینان دهید که ایران اسلامی، هر میزان هم که فشار‌ها افزایش یابد و محاصره‌اش تنگ‌تر شود، فلسطین این نگین جهان اسلام و قبله اول مسلمانان و محل معراج رسول خدا (ص) را تنها نخواهد گذاشت. دفاع از فلسطین، مایه‌ی عزت و شرافت ماست و هرگز در ازای زرق و برق و لاشه‌ی این دنیا، از این واجب دینی دست نخواهیم کشید. دفاع از فلسطین مصداق واقعی دفاع از اسلام و قرآن است و هر کس ندای شما را بشنود و به یاری شما نشتابد مسلمان نیست.»

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi