شناسه خبر : 106001
دوشنبه 06 آذر 1402 , 09:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بهبود خدمات‌دهی به خانواده‌‌های شاهد و ایثارگر در سفر به عتبات عراق

بهبود خدمات‌دهی به خانواده‌‌های شاهد و ایثارگر در سفر به عتبات عراق

فاش نیوز - هاشمی در نشست با مسئولان اعزام به عتبات عالیات، گفت: در اعزام خانواده‌های شاهد و ایثارگر به عتبات عالیات باید بهترین نوع خدمت‌رسانی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید محمدصادق هاشمی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست هم‌اندیشی با «نعمت‌الله غلامپور» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر و مسئولان دفاتر اعزام خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر به عتبات عالیات استان بوشهر، ضمن تبریک رشادت‌های بسیجیان و پیروزی‌های مردم مقاوم غزه در مقابل رژیم صهیونیستی در ارتباط با اعزام خانواده‌های شاهد و ایثارگر به عتبات عالیات، اظهار داشت: بنیاد و مسئولان حج و زیارت به عنوان متولی اعزام خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر، باید بدانند که به قشر خاصی خدمت‌رسانی می‌کنیم که باید احترام ایشان از همه لحاظ حفظ شود، بنابراین خدمات‌رسانی به این عزیزان باید از بهترین نوع باشد تا رضایت ایشان به طور کامل جلب شود.

هاشمی خاطرنشان‌ کرد: مسئولان دفاتر اعزام باید توجه داشته باشند که در اعزام‌ها از افرادی برای خدمت‌رسانی استفاده شود که با روحیات جامعه ایثارگری آشنا باشند و بهتر است افراد واجدالشرایط اعم از رئیس و روحانی کاروان از خود جامعه ایثارگری باشند.

بیشتر بخوانید

وی همچنین با شرکت در نشست حوزه معاونت فرهنگی بنیاد استان بوشهر با اشاره به هفته بسیج و تحولات و پیروزی‌های غرورآفرین رزمندگان غزه گفت: آنچه امروز به عنوان مقاومت در مقابل ظلم و جور در غزه شاهد آن هستیم نشات گرفته از سبک زندگی اسلامی و عمل به دستورات الهی است که ویژگی‌های بارز آن را در وصیت‌نامه‌های شهدای والامقام می‌بینیم.

هاشمی بیان‌ کرد: وصیت‌نامه‌های شهدای والامقام ما دارای ذخایر عظیمی از نکات آموزنده در حوزه فرهنگ و سبک زندگی ایرانی اسلامی است که باید در زندگی امروزه به کار گرفته شود.

وی با اشاره به هجمه‌های عظیم تبلیغاتی معاندان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی علیه نظام و رخنه فرهنگی در افکار جوانان و نوجوانان افزود: آنچه که در این جنگ فرهنگی باید بدان مسلح شویم اسلحه جهاد تبیین است که مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای بسیار بر آن تاکید دارند و بخشی از آن با بیان هنری میسر می‌شود.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تشکر از تلاش‌های مجموعه فرهنگی بنیاد استان بوشهر، خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ ناب ایثار و شهادت در میان نسل جدید و آینده‌ساز ایران اسلامی شد.

اینستاگرام
سلام ، بهترین خدمات رسانی به ایثارگران تامین بخشی از هزینه سفر است تا تفاوت بین شرکتهای مسافرتی با اعزام توسط بنیاد وجود داشته باشد در غیر اینصورت اگر روحانی کاروان ایثارگر باشد که خدمت محسوب نخواهد شد.
در حالیکه شرکتهای مسافرتی بهترین خدمات را ارائه میکنند اینگونه ادعای خدمت رسانی هرگز خدمت نیست.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi