شناسه خبر : 106098
چهارشنبه 08 آذر 1402 , 09:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اولین نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره شعر ایثار برگزار شد

فاش نیوز - اولین نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره شعر ایثار روز سه‌شنبه هفتم آذرماه در سالن جلسات معاونت فرهنگی برگزار شد.
 
اولین نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره شعر ایثار برگزار شد

به گزارش «ایثار»، سید محمدصادق هاشمی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در رابطه با اهداف برگزاری این کنگره اظهار کرد: ما سالانه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تجلیل از شعرایی که در این حوزه شعر سروده‌اند و همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای شعرای جوان در استان و کارگاه‌های آموزشی تخصصی جهت اعلام راهبردهایی که داریم، این کنگره را برگزار می‌کنیم.
هاشمی اضافه کرد: مقرر شد این کنگره در زمستان سال جاری در شهر شیراز برگزار شود و امیدواریم مورد استقبال قرار گیرد.
محمد کرم‌الهی، سرپرست دفتر حمایت و نظارت بر تولید آثار فرهنگی و هنری نیز در این نشست ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و گرامی‌داشت مقاومت مردم مظلوم و مقتدر فلسطین، اظهار کرد: امیدواریم این حرکات سرآغازی بر استقرار حکومت عدل امام زمان(عج) باشد.
وی ادامه داد: امیدواریم جشنواره شعر ایثار مورد توجه قرار گیرد و سعی شود از اساتید بنام در عرصه مقاومت استفاده شود.
کرم اللهی گفت: استان فارس به دلیل سابقه دیرینه‌ای که در شعر و ادب دارد جهت برگزاری هشتمین کنگره انتخاب شد.
ابراهیم بیانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز ضمن ابراز خشنودی از توفیقی که نصیب این استان شد تا رویداد مهم کشوری را میزبانی کنند، تصریح کرد: استان فارس مهد شعر و ادبیات است و امیدواریم بتوانیم با سبقه ارزشمندی که در مجموعه استان وجود دارد، میزبان خوبی باشیم.
وی ادامه داد: از فرصتی که برای استان فارس و شهر شیراز ایجاد شد قدردانی کرده و در حوزه اجرایی اعلام آمادگی می‌کنیم تا از ظرفیت‌های استان جهت اجرای هرچه بهتر کنگره شعر ایثار استفاده شود.
گفتنی است، با موافقت شورای سیاست‌گذاری کنگره شعر ایثار، عرفان‌پور به عنوان دبیر علمی کنگره معرفی شد و دیگر اعضا نیز احکام خود را دریافت کردند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi