شناسه خبر : 106168
شنبه 11 آذر 1402 , 09:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

لطفاً فقط نگاهم نکنید!

فاش نیوز - روزی از دوست دانشمند سُنی‌ام پرسیدم: فرض کنیم اعتقاد شیعه درست باشد - و البته بسیاری از سُنی‌ها هم چنین اعتقادی دارند - که مردی از تبار و نسل علی ابن ابی‌طالب(ع) در راه است و می‌آید و چنین‌وچنان می‌کند. حتماً قبول دارید که پس از رحلت پیامبر(ص)، مردم دو دسته شدند و رو در روی هم قرار گرفتند؛ پیروان علی و ائمه‌ی معصوم(ع)، و پیروان خلفا. فکر می‌کنی اگر مردی با چنین پیشینه‌ای بیاید و بعدش قرار باشد در همه‌ی زمین یک دین حاکم شود، طرف کدام دسته را می‌گیرد؛ علی، یا خلفا و بعدشان بنی‌امیه و بنی‌عباس تا حکام امروز کشورهای اسلامی؟ و کدام مذهب و طریقت در همه‌ی زمین پیروی می‌شود؟

او آن روز فقط نگاهم کرد....

امروز ناچارم مشابه همان پرسش را از دوستانی که از اصل ولایت فقیه و به‌ویژه ولی فقیه حاضر دور شده و چه‌بسا در صف روبه‌رو قرار گرفته‌اند - منظورم دوستانم در همه‌ی خطوط چپ و راست و میانه و اصولگرا و اصلاح‌طلب و جبهه‌رفته و آزاده و جانباز و حزب‌اللهی و بی‌خط و ... است - بپرسم:
اگر امامی با ویژگی‌های مذکور بیاید، طرف کدام سو را می‌گیرد؛ خامنه‌ای یا آمریکا و اسرائیل و استکبار جهانی و منافقین داخلی و خارجی و خلاصه کسانی که روبه‌روی او ایستاده‌اند؟

اگر بگویید خطوط دیگری هم در دنیا هست و ما جزء آن خط‌ها هستیم، حوادث روزگار نشان می‌دهد و روزبه‌روز هم معلوم‌تر می‌شود که دو خط بیشتر در عالم نیست و سردمدار این دو هم معلوم است که کیست.

لطفاً فقط نگاهم نکنید؛ حرفی بزنید و کاری بکنید. دیر می‌شود.

|| محمدمهدی عقابی

اینستاگرام
باسلام جناب عقابی
ابتدا باید مدعیان دروغین در خیمه خودی را شناسایی وطرد کرد بعد رسید به عملکرد ما شیعه مذهب ها وبعد هم اینکه شما یک گواهینامه رانندگی ساده میخوای بگیری چقدر وقت میگذاری وتازه چقدر آزمون وهزینه پرداخت میشود حال حساب کنید بخواهد شیعه آزمایشات آخرزمانی بدهد کار خیلی سخت می شود باید ازقبل ذخیره گندم با خوشه را و زندان زاویرا وقصر پوتیفار را گذرانده باشی تا همچون یوسف نبی از قعر چاه به اوج جاه برسی . ا... اعلم که در آزمون یوسف زهرا (ع) چه کنیم چند تا کد دارد 1. گوشه چشم خودشان 2. تلاش وحرکت شیعیان به سمت وسوی ایشان ورفتار علوی3.بی اعتنایی به دنیا وزرق وبرقش وآبرو گذاشتن برای حضرتش . اللهم عجل لولیک الفرج وال عافیت ونصر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi