شناسه خبر : 106216
یکشنبه 12 آذر 1402 , 08:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پرداخت خسارت درمانی ایثارگران زیر ۲۰ روز انجام می شود

پرداخت خسارت درمانی ایثارگران زیر 20 روز انجام می شود

فاش نیوز - مدیر بیمه های درمان شرکت بیمه دی که طرف قرار داد بنیاد شهید و امور ایثارگران است، در خصوص روند پرداخت خسارت های درمانی بیمه شدگان ایثارگر می گوید: اکنون خسارت ها نهایت ظرف ۲۰ روز پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، یکی از موضوعات مهمی که دفعات زیاد دچار مشکل شده، بحث بیمه و خدمات درمانی ایثارگران است. موضوعی که هر خلل کوچکی در آن مشکلات بزرگی برای جامعه هدف ایجاد می کند. اما اکنون حدود دو سال است که با پرداخت به موقع سرانه درمان بنیاد شهید توسط سازمان برنامه و بودجه، بحث درمان و بیمه ایثارگران با مشکل کمتری مواجه است.

مصطفی نظری مدیر بیمه های درمان شرکت بیمه دی که طرف قرار داد بنیاد شهید و امور ایثارگران است، در خصوص روند پرداخت خسارت های درمانی بیمه شدگان ایثارگر می گوید: اکنون خسارت ها نهایت ظرف 20 روز پرداخت می شود و البته چه بسا برخی از موارد زیر 20 روزه تسویه می شود.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه این روند از ابتدای سال جاری آغاز شده است، بیان داشت: البته تعداد کمی از پرونده ها هم بوده که بیش از 20 روز از زمان پرداخت خسارتش گذشته، آن هم به این علت که لازم بوده مدارک مجدد بررسی شود.  

نظری افزود: پرونده های خسارت درمانی به صورت هفتگی بررسی شده و گزارش آن نیز به مدیر عامل شرکت داده می شود.

اینستاگرام
سلام ، مشکل در زمان پرداخت نیست بلکه بیمه تکمیلی بسیاری از موارد درمانی و دارویی را مشمول نمیداند و پرداخت نکرده است.
حکایت در خصوص مواردی مثال دندانپزشکی و عصا و عینک نیز بطور کامل کنسل است و هیچگونه هزینه پرداخت نمیشود در حالیکه هدف از بیمه تکمیلی برای جبران هزینه هایی بوده که از طریق بیمه پایه پرداخت نمیگردد یا دارای فرانشیز است تا مطابق قانون درمان ایثارگران کاملا رایگان شود اما هرگز درمان رایگان وجود نداشته است.
همکاران ما دارای بیمه تکمیلی از سایر شرکتهای بیمه هستند و کلیه هزینه های دندانپزشکی و عصا و عینک و سایر موارد را صددرصد پرداخت میکنند اما بیمه تکمیلی ایثارگران کلیه موارد دندانپزشکی و عینک و عصا را بطور کامل از پرداخت حذف کرده است. بنابراین مشکل در زمان پرداخت نیست بلکه بطور کلی پرداخت نشده است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi