شناسه خبر : 106240
یکشنبه 12 آذر 1402 , 10:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ده‌ها نظامی صهیونیست در عملیات بامدادی قسامی‌ها به هلاکت رسیدند

امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه که به دوحه رفته است، به ناکامی رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت فلسطین به رهبری حماس اعتراف کرد...

فاش نیوز - در یک عملیات بزرگ مبارزان گردان های القسام علیه اشغالگران صهیونیست که بامداد امروز انجام شد ده‌ها نظامی متجاوز اسرائیلی به هلاکت رسیدند.

گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس طی بیانیه‌ای اعلام کرد که بامداد امروز یکشنبه مبارزان این جنبش  استقرار و تمرکز نظامیان رژیم اسرائیل در داخل چادرهایی در منطقه‌‌ای در شرق حجرالدیک را رصد کردند که تعداد آن‌ها نزدیک به 60 نفر بود.

مجاهدان فلسطینی اقدام به مین گذاری به شکل دایره در اطراف این چادرها و محل تمرکز نظامیان کردند و  در ساعت 4:30 بامداد موفق به منفجر کردن این مین‌های ضد نفر می‌شوند و بعد از آن یکی از مجاهدان اقدام به شلیک به باقیمانده متجاوزان می‌کند و مجاهدان به سلامت به مکان خود برمی‌گردند.

بنا به گفته القسام، شمار زیادی از صهیونیست‌ها در این عملیات کشته شده‌اند.

موقعیت جحرالدیک، منطقه عملیاتی مقاومت فلسطین علیه نظامیان صهیونیست‌

شهادت 9 نفر در بمباران شرق رفح در جنوب غزه

شبکه الجزیره گزارش داد که در بمباران جنگنده‌های رژیم اسرائیل در محله الجنینه شهر رفح که طی آن یک خانه هدف قرار گرفت، 9 نفر شهید شدند.

شیخ نعیم قاسم: نتایج جنگ غزه ضد اسرائیل خواهد بود/ مقاومت پیروز میدان است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه مقاومت همچنان برای ادامه جنگ با دشمن در آمادگی کامل به سر می‌برد اعلام کرد که نتایج جنگ کنونی ضد اسرائیل خواهد بود و مردم فلسطین استوارتر و قدرتمندتر از قبل از این جنگ خارج خواهند شد.

کشته شدن 2 نظامی  از جمله یک افسر صهیونیست

سخنگوی ارتش اشغالگر اسرائیل از کشته شدن دو نظامی خود که یکی از آن‌ها افسر بوده، در درگیری‌های شب گذشته در مرکز نوار غزه خبر داد.

با کشته شدن این دو نظامی، شمار کشته‌های نظامیان صهیونیست از آغاز حمله زمینی رژیم صهیونیستی به غزه  در 5 آبان ماه تاکنون به 74 نفر رسید.

مهم ترین اخبار بامدادی پنجاه‌وهشتمین روز «طوفان الاقصی»

ماکرون خطاب به صهیونیستها : تا 10 سال دیگر هم بجنگید قادر به نابودی حماس نخواهید بود

امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه که به دوحه رفته است، به ناکامی رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت فلسطین به رهبری حماس اعتراف کرد و گفت اسرائیل اگر به دنبال نابودی حماس  است، حتی اگر تا 10 سال دیگر هم به این جنگ ادامه دهد، قادر به تحقق این هدف خود نخواهد بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi