شناسه خبر : 106390
جمعه 17 آذر 1402 , 17:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

صبح امروز انجام گرفت

حمله راکتی به سفارت آمریکا در بغداد

مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای جداگانه حمله راکتی امروز به پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی سوریه و عین الاسد در غرب عراق را...

فاش نیوز - سفارت آمریکا در بغداد حملات راکتی سحرگاه امروز به سفارت این کشور در بغداد را تائید کرد.

آمریکا حمله راکتی به سفارتش در بغداد را تائید کرد.
 

سفارت آمریکا در بغداد افزود که این سفارت‌خانه هدف دو حمله راکتی قرار گرفته است ولی تلفات جانی به همراه نداشته است و ارزیابی‌ها همچنان در این زمینه ادامه دارد.

در حالی که هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله راکتی را بر عهده نگرفته است، سفارت آمریکا در بغداد گروه‌های نزدیک به ایران در عراق را به دخالت در این حمله متهم کرد.

این سفارت‌خانه همچنین از دولت عراق خواست از دیپلمات‌های مقیم این کشور محفاظت کند.

حمله مجدد مقاومت عراق به پایگاه‌های آمریکا در «عین الاسد» و «کونیکو»

از سوی دیگر، منابع خبری از حمله مجدد به پایگاه عین الاسد و کونیکو در عراق و سوریه خبر دادند؛ مقاومت اسلامی عراق حمله به پایگاه آمریکا در عراق و سوریه را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای جداگانه حمله راکتی امروز به پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی سوریه و عین الاسد در غرب عراق را بر عهده گرفت.

در بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است که مجاهدین مقاومت اسلامی عراق در پاسخ به جنایات دشمن علیه ملت فلسطین در نوار غزه، پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی «کونیکو» در سوریه و «عین الاسد« در غرب عراق را با شلیک چندین موشک هدف قرار دادند که مستقیماً به اهداف مورد نظر اصابت کرده است.

حمله مجدد به پایگاه‌های آمریکا در «عین الاسد» و «کونیکو»/ مقاومت عراق بر عهده گرفت

پیش از این گروه‌های مقاومت در عراق و یمن به رژیم صهیونیستی هشدار داده بودند چنانچه حملات و جنگ علیه غزه را از متوقف نکند، آن‌ها نیز عملیات خود علیه صهیونیست‌ها و حامیان آن‌ها را از سر خواهند گرفت.

 بعد از اتمام آتش‌بس موقت در غزه، رژیم صهیونیستی حملات خود را به غزه از سرگرفت، سخنگوی وزارت بهداشت در غزه امروز اعلام کرد، از ابتدای تجاوز به غزه تاکنون 17 هزار و 177 نفر در این منطقه به شهادت رسیده‌اند.

طبق اظهارات سخنگوی وزارت بهداشت غزه، در 24 ساعت گذشته 350 غیرنظامی در مناطق مختلف نوار غزه به شهادت رسیده اند و شمار زخمی‌ها از 46 هزار نفر فراتر رفته است.

اینستاگرام
کلیه پایگاه‌های آمریکای در جهان...
بخصوص در منطقه،،، امن نیستند.
غرب،،، شکست خورده است...
و در باتلاق فرو رفته و در حال دست و پا زدن است.
چیزی نمانده که به ته باتلاق فرو رود.
END
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi