شناسه خبر : 106395
شنبه 18 آذر 1402 , 08:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم تقدیر از همسران جانبازان قطع پا (کانادین) برگزار شد

فاش نیوز - مراسم تجلیل از همسران جانبازان قطع پا (کانادین) به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و با مشارکت انجمن کانادین در دهکده نشاط حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد.
 
مراسم تقدیر از همسران جانبازان قطع پا (کانادین) در دهکده نشاط حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد

به گزارش «ایثار»، رحیم نریمانی، مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن ابلاغ سلام ریاست عالی بنیاد به جانبازان کانادین، اظهار کرد: در قرن ۲۱ ما شاهد شهادت بیش از شش هزار کودک معصوم توسط کسانی هستیم که داعیه حقوق بشر دارند و برای توقف حملات نه تنها کاری نمی‌کنند بلکه از جلاد حمایت نیز می‌کنند.
وی خطاب به جانبازان حاضر در مراسم، گفت: شما ولی نعمتان نظام، امروز به عینه بازنمایی تاریخ را شاهدید که چگونه ظالمان مردم مظلوم غزه را مورد ظلم قرار داده‌اند.
نریمانی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب همواره در رابطه با جهاد تبیین صحبت می‌کنند، تصریح کرد: امروز عرصه جهاد تبیین در اینجاست که باید تبلور عینی یابد، زیرا مردم بی دفاعی که حتی از نیازهای اولیه خود محرومند و بی دفاع زیر بمباران هستند، نیاز به همراهی ما دارند.
مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: موضوع پیوند نسلی در جهاد تبیین در این برنامه‌ها صورت می‌گیرد و مولفه های اقتدار پیش از گذشته خود را نشان می‌دهد، اگر امروز ظالمان به کشور ما جرات تعدی و دست اندازی ندارند این نتیجه ایثار شما بود که از جان شیرین خود گذشتید.
وی با اشاره به اینکه حضور گرم همسران شما، تاب آوری آن‌ها، مبارزه با مشکلات و حضور در تمام عرصه‌های زندگی شما بسیار جای تقدیر دارد، اضافه کرد: یکی از برنامه‌های ما در تشکل‌ها این است که الگوی زندگی موفق شما را به نسل جدید نشان دهیم، امروز دشمن به دنبال فضاسازی و تخریب جمهوری اسلامی است و این ریشه های قدرت بازدارندگی که مردم پایه هستند به نظام جمهوری اسلامی قدرت داده و با رهبری حکیمانه در برابر توطئه های داخلی و خارجی مقاوم ایستاده است.
نریمانی ادامه داد: بر اساس دستور دکتر قاضی‌زاده، زمینه خدمت رسانی به ایثارگران این بود که از طریق تشکل‌های ایثارگران به این عزیزان خدمات ارائه شود و در غالب کارگاه های آموزشی و اردوها بتوانیم خدمات ارائه کنیم.
در این مراسم، دکتر تیزدست، مشاور خانواده در خصوص ویژگی های خانواده خوشبخت صحبت کرد و به همسران جانبازان کانادین لوح تقدیر اهدا شد و همچنین جانبازان در برنامه پایش سلامت که در درمانگاه مجموعه فرهنگی ورزشی حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد، شرکت کردند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi