شناسه خبر : 106396
شنبه 18 آذر 1402 , 08:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از برنامه‌های تشکل‌های شاهد و ایثارگر حمایت می شود

فاش نیوز - مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی با بیان اینکه تشکل های شاهد و ایثارگر درصدد تغییر وضع موجود جامعه باشند گفت: تشکل‌های شاهد و ایثارگر روحیه مطالبه گری داشته باشند.
 
از برنامه‌های تشکل‌های شاهد و ایثارگر حمایت می شود

به گزارش «ایثار»، رحیم نریمانی در همایش منطقه ای توانمندسازی دبیران تشکل‌های شاهد و ایثارگر که در بندر انزلی برگزار شد اظهار کرد: تشکل‌های شاهد و ایثار با هدف حل مشکلات و خدمت به مردم طراحی شده است و اعضای این تشکل را یادگاران هشت سال دفاع مقدس تشکیل داده‌اند.
مدیر کل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی با بیان اینکه این تشکل بایستی تحول گرا باشد،گفت: برای نقش آفرینی در این تشکل ها باید اعضای آن توانمند بوده و مهارت های لازم را فرا گیرند و باید سعی برآن داشته باشند که برای تغییر وضع موجود جامعه تلاش کنند و برنامه های تاثیرگذاری ارائه دهند.
نریمانی با بیان اینکه تشکل های ایثارگری در راستای گام دوم انقلاب تشکیل شده است،افزود: تعهد،مسئولیت پذیری،خلاقیت و نوآوری و بصیرت افزایی و بهره گیری از دانش بنیان و نقش آفرینی در حوزه های مختلف از اهم ویژگی های است که باید بدان توجه کنید.
وی با بیان اینکه دولت سیزدهم فرصتی مناسب در راستای خدمت رسانی ارزنده در قالب تشکل های مردمی است،‌خاطر نشان کرد: اعضای این تشکل که با عشق و ایثار در حال فعالیت است باید مهارت های گفتگو بخش خصوصی و دولتی را فرا گیرید و مطالبه گر باشد.‌
نریمانی افزود: ما به دنبال تشکل هایی در طراز انقلابی اسلامی در گام دوم آن هستیم و در دوره جدید از برنامه ها حمایت می کنیم.
مدیر کل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی در پایان اظهار کرد: اصل ولایت مداری و داشتن چشم انداز و نقشه راه و برنامه و اغنا سازی و ارائه خدمت از دیگر شاخص های تشکیل این تشکل هاست.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi