شناسه خبر : 106407
شنبه 18 آذر 1402 , 09:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری نمایش «شعله در آغوشش کشید» و نمایشگاه «فاطمیون» در موزه دفاع مقدس

فاش نیوز - نمایش «شعله در آغوشش کشید» و نمایشگاه «فاطمیون» به مناسبت ایام فاطمیه به طور رایگان در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

برگزاری نمایش «شعله در آغوشش کشید» و نمایشگاه «فاطمیون» در موزه دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت فارس، به مناسبت ایام فاطمیه نمایش «شعله در آغوشش کشید» که سوگواره‌ای در باب شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها است به مدت ۴ روز در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود. 

این مراسم که به همت معاونت فرهنگی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با مشارکت گروه فرهنگی «نسل پنجم» تدارک دیده شده با نویسندگی و کارگردانی فرینا اولیائی آبکنار و با حضور دانش‌آموزان فعال در حوزه تئاتر و بازیگرانی مثل ولی‌الله اشرفی، محمدرضا مردان‌خانی، امیر خالقی‌فر، مرضیه نهنگ‌زاده، سارینا اولیایی، فاطمه خزایی و ... برگزار می شود.

علاقه‌مندان می تواند برای رزرو رایگان به آدرس https://formafzar.com/form/ez6rc مراجعه و با توجه به محدودیت ظرفیت  نسبت به ثبت نام اقدام کنند. این نمایش از شنبه ۱۸ آذرماه تا سه‌شنبه ۲۱ آذرماه از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در سالن همایش های بین‌المللی خلیج فارس موزه ملی انقلاب اجرا خواهد کرد.

همچنین نمایشگاه «فاطمیون» به مناسبت ایام سوگواری حضرت زهرا سلام الله علیها آثار هنری شامل خوشنویسی، نقاشی و نقاشی خط ۲۰ هنرمند اعم از رضا ولدخانی، حسین مرادنژاد، مژگان مختاری‌فرد، لیلا عبدالمالکی و ... را در گالری فکه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در  میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، روبروی پارک طالقانی به نمایش می‌گذارد.

بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد و رایگان بوده و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۹ صبح الی ۴ بعدازظهر فردا ۱۶ آذر تا چهارشنبه ۲۲ آذرماه از آن دیدن کنند. 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi