شناسه خبر : 106432
شنبه 18 آذر 1402 , 11:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کاروان شهدای گمنام امروز مهمان مردم تنکابن است

فاش نیوز - سرهنگ «سلامی» گفت: کاروان شهدای گمنام امروز به تنکابن رسید و مراسم وداع مردمی و دانشجویی پیش بینی شده است.

کد خبر: ۶۳۶۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳ - 09December 2023
 

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: کاروان شهدای گمنام امروز مهمان مردم تنکابن استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در گفت‌وگو با بخش خبر شبکه مازندران از ورود کاروان شهدای گمنام به نشتارود خبر داد و اظهار داشت: پیکر‌های مطهر شهدای گمنام صبح امروز در این شهر مورد استقبال مردم و مسئولان قرار گرفت.

وی افزود: پس از استقبال و وداع مردمی با پیکر‌های مطهر شهدای گمنام در نشتارود، کاروان حامل شهدای گمنام به شهرستان تنکابن رسید و در آئین باشکوهی از سوی مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار مورد استقبال قرار گرفت.

سرهنگ سلامی ادامه داد: با حضور کاروان شهدای گمنام در تنکابن برنامه‌های استقبال و وداع در مدارس و مساجد پیش بینی شده است.

این مسئول اضافه کرد: آئین وداع دانشجویی با پیکر‌های مطهر شهدای گمنام عصر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن برگزار می‌شود و پس از آن مردم قهرمان پرور و شهیدپرور در یادواره شهید مدافع حرم «محرمعلی مرادخانی» با پیکر‌های مطهر شهدای گمنام وداع خواهند کرد.

وی بیان کرد: کاروان شهدای گمنام شب گذشته در یادواره سردار شهید «ییلاقی» در شهرستان بهشهر حضور یافت و مردم قدرشناس و شهیدپرور در فضای پر از معنویت و نورانیت مصلای آیت الله جباری با پیکر‌های مطهر آلاله‌های زهرایی وداع کردند.

به گفته مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران استان مازندران در ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) میزبان پیکر‌های مطهر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس است که به تازگی تفحص شده‌اند.

سرهنگ سلامی بیان کرد: پیکر‌های مطهر شهدای گمنام از چهارشنبه ۱۵ آذر به مدت ۱۲ روز میهمان مردم مازندران است و در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پس از تشییع سراسری در ساری، در شهر‌های رامسر، فریدونکنار، بابلسر، آمل، بابل، قائمشهر، ساری، میاندورود و گلوگاه تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi